Продуктові мережі завойовують Західну Україну
У січні-червні 2017 року продуктові мережі відкрили 229 нових магазинів. Кожен третій новий магазин відкрився на заході країни, повідомляє "Ліга.net".Експансія в цей регіон триває вже другий рік. Це пов'язано зі слабким насиченням Західної України продовольчими магазинами і наявністю платоспроможного попиту. Лідер по розвитку — мережа АТБ.
У січні-червні минулого року мережі відкрили 202 магазинів, йдеться у дослідженні компанії GT Partners Ukraine. Станом на 1 липня в країні працювали понад 4300 торгових точок.
На першому місці за темпами розвитку - мережа АТБ (47 нових дискаунтерів), на другому - "Делвой" (19), мережа з Кривого Рогу. Замикає трійку лідерів Fozzy Group (Фора, Сільпо, Fozzy C & C та ін.), яка за півроку відкрила 18 магазинів. Цікаво, що загальна кількість магазинів компанії скоротилася з 530 до 528 через закриття кількох магазинів мережі "Фора".
Київ за темпами розвитку несподівано опинився на передостанньому місці. Винен дефіцит привабливих майданчиків для відкриття нових торгових точок.
Де на Волині збереглася давня дерев'яна церква (фото)
Що в будинку та з чого п'є чай власниця вінтажного дому-кафе у Луцьку Яна Тарарай (фото)
Кухар з Волині покинув проєкт «МастерШеф»: що стало причиною (фото)
Відомий луцький фотограф провів екскурсію «Волинською Голландією» та зазнімкувався з панянками (відео)
Скільки коштує помити вікна у Луцьку перед Пасхою