Поділитись:

Продуктові мережі завойовують Західну Україну

Неділя, 13 серпня 2017, 10:05
Продуктові мережі завойовують Західну Україну

У січні-червні 2017 року продуктові мережі відкрили 229 нових магазинів. Кожен третій новий магазин відкрився на заході країни, повідомляє "Ліга.net".Експансія в цей регіон триває вже другий рік. Це пов'язано зі слабким насиченням Західної України продовольчими магазинами і наявністю платоспроможного попиту. Лідер по розвитку — мережа АТБ.

У січні-червні минулого року мережі відкрили 202 магазинів, йдеться у дослідженні компанії GT Partners Ukraine. Станом на 1 липня в країні працювали понад 4300 торгових точок.

На першому місці за темпами розвитку - мережа АТБ (47 нових дискаунтерів), на другому - "Делвой" (19), мережа з Кривого Рогу. Замикає трійку лідерів Fozzy Group (Фора, Сільпо, Fozzy C & C та ін.), яка за півроку відкрила 18 магазинів. Цікаво, що загальна кількість магазинів компанії скоротилася з 530 до 528 через закриття кількох магазинів мережі "Фора".

Київ за темпами розвитку несподівано опинився на передостанньому місці. Винен дефіцит привабливих майданчиків для відкриття нових торгових точок.

Надрукувати
мітки:
коментарів