Продуктові мережі завойовують Західну Україну

У січні-червні 2017 року продуктові мережі відкрили 229 нових магазинів. Кожен третій новий магазин відкрився на заході країни, повідомляє "Ліга.net".Експансія в цей регіон триває вже другий рік. Це пов'язано зі слабким насиченням Західної України продовольчими магазинами і наявністю платоспроможного попиту. Лідер по розвитку — мережа АТБ.

У січні-червні минулого року мережі відкрили 202 магазинів, йдеться у дослідженні компанії GT Partners Ukraine. Станом на 1 липня в країні працювали понад 4300 торгових точок.

На першому місці за темпами розвитку - мережа АТБ (47 нових дискаунтерів), на другому - "Делвой" (19), мережа з Кривого Рогу. Замикає трійку лідерів Fozzy Group (Фора, Сільпо, Fozzy C & C та ін.), яка за півроку відкрила 18 магазинів. Цікаво, що загальна кількість магазинів компанії скоротилася з 530 до 528 через закриття кількох магазинів мережі "Фора".

Київ за темпами розвитку несподівано опинився на передостанньому місці. Винен дефіцит привабливих майданчиків для відкриття нових торгових точок.

Сподобалося? Підпишіться на нашу сторінку в Facebook.
Якщо ви помітили помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Надрукувати
Україна
Опубліковано:
13.08.2017 10:05
Переглядів1253
Коментарів1
Поділитись
Залишити коментар
Коментувати
15:40
13.08.2017
Дрозд
Ага, АТБ на кожному кроці. А по суті одне і те ж. А реклами то скільки!
останні новини
17-10-2017
Вибір редактора

Рейтинг