Поділитись:

Українська олія зайняла 40% внутрішнього ринку Китаю

Неділя, 13 серпня 2017, 16:10

Україна могла б заробляти на експорті соняшникової олії більше, якщо б працювала над власним національним брендом, пише Олексій Коваль ("Дзеркало тижня"), посилаючись на представників корпорації Delta Wilmar.

На українську соняшникову олію, що випускається під місцевим брендом "Цзиньлунюй", припадає 40-відсоткова частка на внутрішньому ринку Китаю.

Такий успіх став можливий завдяки правильній стратегії та рекламній кампанії, зрозумілій китайському споживачеві.

Разом з тим, імпортери української олії заробляють коштом частини доданої вартості, яка могла б залишатися в Україні, якби українські виробники були готові вкладати не тільки у виробництво, але і в розробку національного бренду.

"Правильна стратегія в просуванні брендів може підняти ціну української продукції, дозволить вивести якісні українські продовольчі товари в категорію преміум-класу, а такі товари менше піддаються коливанню цін. Але брендування продовольства України — це серйозний виклик як для учасників ринку, так і для урядовців", – підсумовує автор.

Надрукувати
мітки:
коментарів