"Безвіз" на ділі: в українців з'явились нові проблеми

Українцям відкрили кордони Європи, але про безпеку перевезень не подумали. Спритні водії автобусів уже нікого не дивують на внутрішніх рейсах в Україні, але вони почали халтурити і за кордоном. Заради кількасот гривень водії навіть готові кинути пасажирів напризволяще у чужій країні.

Сайт segodnya.ua розбирався, коли є ризик не повернутися додому з ЄС і що робити, якщо вас залишили на вокзалі, – повідомляє "ЗІК".

З першого дня безвізу "дамба" на кордоні з Польщею прорвалася – на маршрути в бік сусідньої країни випустили сотні автобусів з усієї України. Влітку потік збільшився вдвічі.

"До Польщі автобуси відправляються кожні п'ять хвилин. Автобуси є різні – і мого року народження, і хороші", – розповідає генеральний директор міжнародної компанії-перевізника Наталія Вовк.

Такий підхід до міжнародних перевезень відразу позначився на польських вокзалах. Тепер, як кажуть очевидці, Люблінський автовокзал нічим не відрізняється від середньостатистичного українського – звучить багато оголошень від водіїв українською мовою, багато заробітчан.

Але відсутність мінімального сервісу виявилося найменшою з проблем, з якими зіткнулися українські туристи. Набагато гірше ситуації, коли люди вже приїхали до Польщі і не змогли звідти виїхати.

Волинська журналістка Ганна Калаур в липні 2017 року відчула на собі "комфорт" українсько-польського рейсу. Квитки з Любліна до Луцька були у Ганни на руках ще за кілька тижнів до від'їзду. Але наприкінці подорожі на Люблінському вокзалі водій заявив, що може взяти "на борт" тільки сім осіб, а ще двоє повинні залишитися. Перевізника не переконали навіть роздруковані проїзні документи.

"Це була година суперечок, з'ясування відносин і так далі, – згадує журналістка. – Просто звичайні люди, напевно, здалися б, але ми стали відстоювати свої права і говорили, що поїдемо або всі, або не поїде ніхто".

Квиток на той рейс коштував 300 гривень. Як з'ясувалося пізніше, водій просто захотів отримати вартість двох квитків – 600 гривень – собі в кишеню. Адже два "зайвих" квитки він сам виписав від руки. Цих пасажирів в результаті висадили.

"Як виявилося, така проблема виникла не тільки у нас. Поруч стояли люди, за якими не приїхав цілий автобус. Серед них був студент, який віддав останні гроші за квиток, а автобус не приїхав", – говорить Ганна.

Наталя Вовк зазначає, що надійність перевізника, насамперед, залежить від його стажу роботи на ринку. Зараз 8 з 10 перевізників в Україні – фірми, створені нашвидкуруч.

"Нормальні цивілізовані перевізники повинні працювати з системою бронювання, в якій все має відповідати кількості пасажирів і місцях в автобусі", – зазначає Вовк.

Якщо ви опинитеся в подібній ситуації, експерти радять звертатися до місцевої поліції. Якщо пасажирів з квитками на руках залишили на вокзалі в чужій країні, на перевізника чекає покарання. Крім того, в цьому випадку перевізник повинен буде компенсувати всі витрати пасажирів на дорогу додому. Навіть якщо люди вирішили полетіти на літаку.

* * *

Сподобалося? Підпишіться на нашу сторінку в Facebook. Також завжди будьте в курсі найважливіших новин, використовуючи чат-бота у Messenger. Ми не будемо спамити. Чесно :)
Якщо ви помітили помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Надрукувати
Україна
Опубліковано:
09.10.2017 11:55
Переглядів2671
Коментарів2
Поділитись
Залишити коментар
Коментувати
23:36
09.10.2017
Юродивий
Потрібно дивитися, яким автобуосм до Польщі їхати.
20:55
09.10.2017
Гандзя
наші і тут зуміли все зіпсувати
останні новини
18-12-2017 17-12-2017 16-12-2017
Вибір редактора

Рейтинг