Поділитись:

Кількість "рекламного мотлоху" може зменшитися вдвічі (законопроект)

Четвер, 26 жовтня 2017, 12:30

Представнили законопроект "Про зовнішню рекламу", під яким консенсусно підписалися усі члени профільного комітету Верховної Ради України, повідомив керівник КП "Луцькреклама" Олександр Ковальський у Facebook.

"Відсутність "сучасного рекламного законодавства" суттєво ускладнює роботу органів місцевого самоврядування над впорядкуванням зовнішнього вигляду наших міст. А посадовці обіцяють, що кількість рекламного мотлоху може зменшитися до 50%. Крім того, міста зможуть розробляти та затверджувати місцеві схеми розміщення засобів зовнішньої реклами та створювати власні Times Square та Piccadilly Circus за бажанням", - зазначив він.

Що обіцяють:

  • прозорі правила видачі дозволів у відповідності до ЗУ "Про адміністративні послуги";
  • можливість проведення конкурсів;
  • міста затверджують схеми розміщення реклами;
  • мінімальна відстань між рекламними конструкціями;
  • реклама не може створювати небезпеку дорожньому руху;
  • тільки українська мова в рекламі (крім брендів та ТМ).

"Врешті, міста мають стати красивішими, а до 50% існуючого "шанхаю" має бути знесено. Інвестори отримуюють прозорі та стабільні правила роботи. Зменшується дискреція чиновників. Короче, роки за 2 після прийняття має настати візуальне покращення", - прокоментував проект перший заступник міністра економічного розвитку і торгівлі України Максим Нефьодов.

Проект розробили на основі концепції, запропонованої експертами Програми USAID "Лідерство в економічному врядуванні", у координації зі спеціалістами Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Комітетом з питань свободи слова та інформаційної політики та представниками Асоціації операторів зовнішньої реклами України. Щодо концепції законопроекту провели десятки обговорень у різних містах.

Законопроект пропонує зміни до 10 законів, повідомиляють в Українському кризовому медіа-центрі.

Ключова новація – встановлення чітких правил гри. "У новому законопроекті, як і в законі про адміністративні послуги, наведено вичерпний перелік документів, які потрібно подавати, вичерпні вимоги для отримання дозволу, вичерпні підстави для відмови, чи анулювання дозволу за порушення правил. Це спрощення для бізнесу, це чіткі прозорі правила гри, якими не можна маніпулювати", – зазначив Максим Нефьодов.

Відповідно до положень проекту закону, площі для розміщення реклами надаватимуть на конкурсній основі. Новації – визначення лише 4 можливих видів зовнішньої реклами; визначення допустимої відстані між об'єктами зовнішньої реклами. Мовою усієї реклами має бути українська (за винятком назв брендів). Прописані вимоги до схем розміщення зовнішньої реклами, які мають затверджувати органи місцевого самоврядування. Рекламні конструкції для кожного окремого міста матимуть єдиний дизайн. Вводиться поняття "демонтаж рекламної конструкції" та прописується чітка процедура, як і на яких підставах це має відбуватися. Прописуються уніфіковані вимоги щодо збору плати за розміщення зовнішньої реклами.

Надрукувати
мітки:
коментарів