Поділитись:

Українці стали менше сидіти в соцмережах (інфографіка)

Середа, 06 грудня 2017, 08:17

З липня 2016 по липень 2017 року в Україні збільшилося споживання відеотрафіку, а використання соціальних мереж незначно скоротилося.

Такі результати дослідження, проведеного компанією Ericsson, – повідомляє Liga.net.

Згідно із даними дослідження, вирішальним фактором для вибору мобільного оператора в Україні є якість мобільного інтернету. Після цього слідує якість голосу, підтримка клієнтів і цінова політика оператора.

Українці також виявилися значно чутливішими до цін тарифних планів, тоді як, наприклад, поляки більше уваги приділяють персоналізації пропозицій і першим враженням від взаємодії з оператором.

Згідно з прогнозом компанії, до 2023 року в мережах зв'язку п'ятого покоління (5G) буде зареєстрований 1 млрд підключень. Послуги на базі 5G до цього часу будуть доступні для 20 % світового населення. На той час доступ до мереж 4G матиме 85 % населення світу, а число підключень досягне 5,5 млрд.

Надрукувати
мітки:
коментарів