Поділитись:

"Київстар" оштрафували за посекунду тарифікацію (оновлено)

Понеділок, 18 грудня 2017, 08:24

Антимонопольний комітет України оштрафував "Київстар" на 21 млн гривень.

Рішення у справі проти відповідача ПрАТ "Київстар" про недобросовісну конкуренцію у вигляді поширення інформації щодо умов тарифікаціі, що вводить в оману (порушення статті 15-1 ЗУ "Про захист від недобросовісної конкуренції"), ухвалили 14 грудня. Про це у Facebook повідомив голова АМКУ Юрій Терентьєв.

Як повідомив він, оператор в своїй комунікації щодо умов тарифікації використовув три типи тверджень, в двох з яких зазначалось, що тарифікація "посекундна". Фактично це твердження неправдиве – вартість повної хвилини розмови списувалась в першу секунду розмови.

Відтак, на "Київстар" наклали штраф у розмірі 21 307 597 грн.

18 вересня цього року рішення за аналогічною проблематикою було ухвалено щодо ТОВ "Лайфсел". Оператора оштрафували на 19 466 840 грн.

У "Київстарі" повідомили, що претензії АМКУ не стосуються тарифікації голосових викликів, а винятково того, як компанія інформувала про це абонентів.

иївстар" доносить до абонентів інформацію про спосіб тарифікації викликів через усі канали комунікацій, зокрема – на офіційному сайті компанії, в рекламних матеріалах, у доступній та зрозумілій формі та у визначений законом спосіб. Відповідно до закону про телекомунікації, кожен телеком оператор самостійно встановлює тарифи і спосіб тарифікації тривалості надання послуги. Закон вимагає, щоб для обчислення вартості послуг застосовувалась тарифна одиниця (одиниця обсягу послуги) – секунда, хвилина, обсяг даних, кількість повідомлень тощо. Київстар повністю дотримується цих законодавчих вимог", – зазначили в компанії.

Оператор наголошує, що тарифікація голосових викликів у мережі "Київстар" повністю відповідає вимогам Закону України "Про телекомунікації" і "Правилам надання та отримання телекомунікаційних послуг".

"Зазначимо, що усі оператори мобільного зв'язку України застосовують один й той самий принцип тарифікації. "Київстар" завжди діє в інтересах абонентів й у рамках чинного законодавства України. З огляду на це, усвідомлюючи занепокоєння АМКУ щодо можливої недосконалості певних формулювань у комунікації з абонентами, компанія завчасно вжила відповідних заходів для того, щоб зробити таку комунікацію більш зрозумілою. При цьому, питання щодо можливого оскарження "Київстаром" рішення АМКУ про накладення штрафу наразі розглядається", – зазначили в компанії.

Надрукувати
мітки:
коментарів
18 березня 2024
16 березня 2024
08:41
14 березня 2024
12 березня 2024
09 березня 2024
06 березня 2024
26 лютого 2024
25 лютого 2024
20 лютого 2024