"Укрзалізниця" припинила повернення квитків через інтернет

В "Укрзалізниці" до 14 січня припинили повертати проїзні документи через інтернет.

Про це повідомив директор з пасажирських перевезень і сервісу компанії Ігор Романків на залізничному порталі "Магістраль".

"Коли за 45 діб був відкритий продаж квитків на 29 грудня, вагони розкуповувалися на 100% за 10 хвилин. Тобто хтось сидів перед монітором і чекав, коли в системі з'являться передсвяткові рейси. Погодьтеся, такі чіткі плани можуть мати лише студенти. 50% людей не можуть знати за 45 днів, чи буде у них можливість 29 грудня в конкретний час відправитися в подорож ", - розповів він.

Повідомив також, що виявили окремі електронні адреси, на які скуповували велику кількість квитків. Багато проїзних документів оформляли на пасажира, у якого замість імені і прізвища було зазначено "ААА". При блокуванні цього "прізвища" з'являлися інші набори випадкових символів. У кожному вагоні на пасажира з вигаданим ім'ям бронювалося по чотири-вісім квитків.

Аби уникнути таких зловживань вирішили припинити повернення квитків через інтернет.

"Основною умовою здачі квитка в касу є надання документа, що посвідчує особу", - додав він.

Наголосив, що реальні пасажири зможуть у разі зміни своїх планів здати квиток в касу "без проблем і черг".

* * *

Сподобалося? Підпишіться на нашу сторінку в Facebook. Також завжди будьте в курсі найважливіших новин, використовуючи чат-бота у Messenger. Ми не будемо спамити. Чесно :)
Якщо ви помітили помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Надрукувати
Україна
Опубліковано:
24.12.2017 17:38
Переглядів447
Коментарів0
Поділитись
Залишити коментар
Коментувати
останні новини
22-04-2018 21-04-2018 20-04-2018
Вибір редактора

Рейтинг