"Укрзалізниця" відновила послугу повернення квитків онлайн

"Укрзалізниця" 19 січня відновили послугу повернення електронних квитків через інтернет.

Призупинка цієї функції – це був тимчасовий вимушений крок, яким захищали від штучного дефіциту та спекуляцій з квитками у період новорічних та Різдвяних свят, – інформує виконувач обов'язків голови правління ПАТ "Укрзалізниця" у Facebook.

До того ж можливості онлайн-системи продажу квитків розширюють.

До слова, під час цьогорічних зимових свят поїздами подорожували 2,4 млн пасажирів, що більше від аналогічного періоду минулого року на 96,2 тис. осіб.

* * *

Сподобалося? Підпишіться на нашу сторінку в Facebook. Також завжди будьте в курсі найважливіших новин, використовуючи чат-бота у Messenger. Ми не будемо спамити. Чесно :)
Якщо ви помітили помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Надрукувати
Україна
Опубліковано:
19.01.2018 11:16
Переглядів148
Коментарів0
Поділитись
Залишити коментар
Коментувати
останні новини
22-02-2018 21-02-2018
Вибір редактора

Рейтинг