Уряд планує знизити ціни на електромобілі ще на 23%
Мінінфраструктури ініціюватиме запровадження механізму податкової знижки та скасування виплати в пенсійний фонд при реєстрації електромобілів.
Про це заявив начальник департаменту цифрової інфраструктури МІУ Олександр Озеран, – повідомляє Liga.net.
"Коли ми говоримо про стимулювання попиту на електрокари, ми бачимо, що після скасування акцизу і ПДВ на імпорт електрокарів в січні 2018 року було зареєстровано 793 електрокара. Тоді як за весь минулий рік – близько 2 500 електромобілів. За один місяць в Україні продалася третина обсягу минулого року. Це дуже швидко", – зазначив він.
Озеран вважає, що стимулювати ринок електрокарів можна за допомогою механізму податкової знижки.
"Це покриває 18 % вартості електромобіля. Ви платите повну вартість, а податкова компенсує 18 % вартості. Плюс при реєстрації передбачений збір 5 %. Ми також хочемо його скасувати. Сумарно отримаємо здешевлення на 22-23 %. А якщо ми відстоїмо продовження рішення про скасування плати ПДВ (зараз закон діє до кінця 2018 роки) для електрокарів, по суті це мінус 40 % від початкової вартості авто", – сказав він.
Зі слів Олександра Озерана, Мінінфраструктури завершило узгодження 15-річної стратегії розвитку ринку електромобілів України і готове подавати документ на затвердження Верховної Ради.
"Законопроект вже готовий і погоджений з депутатами. Протягом 2-3 тижнів ми його зареєструємо в парламенті. Близько місяця знадобиться на узгодження в комітетах. Потім голосування", – зазначив він.
Нагадаємо: 7 грудня Верховна Рада України скасувала ПДВ на ввезення електромобілів в Україні та акцизний збір.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ЧЕРЕЗ ВОЛИНЬ ЗАВОЗЯТЬ ДЕДАЛІ БІЛЬШЕ ЕЛЕКТРОМОБІЛІВ
Луцький виш перевіряли через аномальну кількість студентів-призовників
Життя після «МастерШефа»: чим зараз займається волинський кухар Віталій Наливайко та чи знайшов дівчину
Підвищення зарплат педагогам неможливе, – головний освітянин Луцька
У Луцьку хотіли вирощувати банани, але депутати – проти
Нововолинський ремонтно-механічний завод продали: хто новий власник?