В Україні велосмуги на дорогах стануть обов'язковими
Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства вводить обов'язкове проектування велосипедних доріжок і смуг при новому будівництві та реконструкції доріг.
Про це інформує прес-служба відомства.
"В усіх цивілізованих країнах Європи і світу велосипеди є чудовою альтернативою громадському транспорту або авто. У Нідерландах взагалі хочуть ввести грошову доплату тим працівникам, які добираються на роботу на велосипедах, щоб ще більше популяризувати цей рух та зменшити кількість машин на дорогах. У нас можливо теж чимало людей хотіли би так їздити на роботу, але через відсутність організованого велосипедного руху, окремих велодоріжок та смуг, це не тільки незручно, а ще й небезпечно. Тому в новому ДБН щодо вулиць і доріг ми ввели обов'язкове проектування велодоріжок і смуг на дорогах та прописали чіткі вимоги щодо їх влаштування та параметрів", – зазначив заступник міністра Лев Парцхаладзе.
Згідно з новим ДБН, велосипедні доріжки та велосипедні смуги слід влаштовувати на територіях житлових і промислових районів, комунально-складських зон, на магістральних вулицях безперервного і регульованого руху, вулицях місцевого значення, селищних та сільських дорогах, що забезпечують під'їзд велосипедистів до житлових, громадських будинків, промислових підприємств, об'єктів масового відвідування, відкритих автостоянок і гаражів.
Велосмуги
- повинні проектуватися лише для одностороннього руху, велодоріжки мають бути переважно односторонніми з обох боків вулиці;
- за наявності забудови з одного боку вулиці слід влаштовувати велодоріжку двостороннього руху на забудованій стороні;
- за наявності велоруху на вулицях з одностороннім рухом його слід передбачати в обох напрямках, зокрема з використанням зустрічної велосмуги.
Залежно від категорій вулиць і доріг визначаються відповідні форми організації велосипедного руху в населених пунктах:
Визначається мінімальна ширина велосипедних смуг та доріжок при новому будівництві або реконструкції:
Зі слів Парцхаладзе, такі зміни дозволять суттєво підвищити безпеку та комфорт, зокрема, велосипедистів на дорогах та сприятимуть активному розвитку велосипедного руху як альтернативи громадському транспорту.
Нагадаємо, що у новому ДБН також міститься норма щодо ширини смуг руху в містах і селах.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ВЕЛОЛУЦЬК: ЯК ВИГЛЯДАТИ І ПОВОДИТИСЯ НА ДОРОЗІ, АБИ НЕ БУТИ "ВЕЛОРАГУЛЕМ"
На сайті використовуються файли cookie. Для згоди, будь ласка, натисніть «Прийняти». Докладну інформацію можна знайти на сторінці Політика конфіденційності.