Платіжна система ПриватБанку паралізована вже другу добу

Платіжна мережа ПриватБанку не працює другий день поспіль через невдале оновлення процесингу.

4 квітня у клієнтів ПриватБанку почалися проблеми з доступом до своїх грошових коштів і рахунків. Як населення, так бізнес не могли здійснювати платежі, або знімати готівку, оскільки вся платіжна мережа найбільшого банку країни перестала працювати, повідомляє НБ.

Клієнти не могли розрахуватися карткою за покупки та здійснювати операції через онлайн-банкінг "Приват24". Операції в банкоматах і терміналах самообслуговування з використанням карт також скасовувалися системою. Відмовляли у знятті готівки і в касах відділень банку.

5 квітня директор з інформаційних технологій ПриватБанку Дмитро Дубілет, запевнив, що проблему майже вирішили. Наразі не працюють лише банкомати.

У банку пояснили, що платіжна система перестала працювати через невдало здійснені технічні роботи, а саме оновлення процесингу. Це система, яка виконує операції з платіжними інструментами: авторизація, моніторинг, збір, обробка та зберігання інформації, а також надання обробленої інформації учасникам розрахунків.

Також у прес-службі зазначили, що клієнти ПриватБанку можуть зняти гроші з карток без комісій у банкоматах будь-якого українського банку. Та пообіцяли, що до кінця дня 5 квітня банк завершить переобладнання всіх банкоматiв в Україні.

Сподобалося? Підпишіться на нашу сторінку в Facebook.
Якщо ви помітили помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Надрукувати
Україна
Опубліковано:
05.04.2016 17:57
Переглядів562
Коментарів0
Поділитись
Залишити коментар
Коментувати
останні новини
Вибір редактора

Рейтинг