МОЗ планує створити кол-центри для пацієнтів

МОЗ планує організувати кол-центр для пацієнтів, куди можна буде зателефонувати для консультації з лікарем замість того, щоб викликати "швидку".

Про це в інтерв'ю LB.ua повідомила в. о. міністра охорони здоров'я Уляна Супрун, – пише IA ZIK.

Відповідаючи на питання про те, чому за 25 років в Україні так і не вдалося реформувати систему охорони здоров'я, Уляна Супрун висловила думку, що більшість міністрів не могли повноцінно працювати, бо не мали своєї команди. Також, за її словами, великою проблемою є корупція. І ще одна дуже вагома причина – не приділялося достатньої уваги охороні здоров'я.

"Є речі, які плануємо зробити одразу. Наприклад, покращити систему екстреної медичної допомоги – запровадити курси надання першої допомоги для поліцейських і пожежників. Щоб будь-хто міг підійти до поліцейського або пожежника і попросити про допомогу. Або, якщо поліція чи пожежники перші опиняються на місці подій, де хтось постраждав, вони зможуть швидко надати першу допомогу. Це дуже важливо і часто від цього залежить людське життя. Також плануємо попрацювати з екіпажами швидких та карет екстреної допомоги, аби підвищити їх кваліфікацію та рівень знань. І з персоналом в лікарнях, куди швидка привозить пацієнтів", – поділилася планами очільниця МОЗ.

Уляна Супрун зауважила, що протягом минулого року в Україні було більше ніж 9 млн викликів на швидку допомогу. І лише 2,5 млн пацієнтів з тих, кому викликали швидку, було госпіталізовано. Іншим або надали допомогу, або швидка допомога їм була насправді не потрібна, додала вона.

"Тож, ми хочемо організувати кол-центр, куди могли б телефонувати люди і консультуватися з лікарями замість того, аби одразу викликати "швидку". Розраховуємо на те, що в багатьох випадках порада лікаря по телефону допоможе розв'язати проблему, і "швидка" не знадобиться.

Також, у першу чергу, плануємо зайнятися первинною ланкою медицини. Зараз переважно люди не мають свого лікаря. Вони телефонують до знайомих і шукають лікарів. Але навіть якщо свій лікар є, потрібно прийти в поліклініку і годинами сидіти в черзі, аби потрапити на прийом.

Ми ведемо перемовини з молодими людьми, які розпочинають стартап під назвою "Поліклініка без черг". Ідея у тому, аби можна було записатися на прийом в поліклініку до сімейного лікаря або вузького спеціаліста через систему по Інтернету або телефоном на певну годину. Це зекономить людям час. Крім того, таким чином можна буде побачити, які лікарі мають більше пацієнтів і, можливо, надають кращий рівень послуг", – сказала Уляна Супрун.

Вона також наголосила, що потрібно підвищувати знання сімейних лікарів та їхню освіту.

"Бо з часом буде впроваджене державне страхування – гроші, які зараз виділяються на охорону здоров'я, частково будуть передані на страховку. Первинна ланка буде на 100% покриватися державним страхуванням, входити в гарантований державою пакет медичних послуг", – пояснила в. о. міністра.

* * *

Сподобалося? Підпишіться на нашу сторінку в Facebook. Також завжди будьте в курсі найважливіших новин, використовуючи чат-бота у Messenger. Ми не будемо спамити. Чесно :)
Якщо ви помітили помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Надрукувати
Україна
Опубліковано:
03.08.2016 14:46
Переглядів313
Коментарів0
Поділитись
Залишити коментар
Коментувати
останні новини
12-12-2017 11-12-2017 10-12-2017
Вибір редактора

Рейтинг