Поділитись:

Як в офісі розмістити працівників, щоб робота була ефективною

Неділя, 07 серпня 2016, 12:15

Видання Fast Company звернуло увагу на дослідження, проведене Гарвардською бізнес-школою і рекрутингової компанією Cornerstone OnDemand. Вчені з'ясували, як розміщення в офісі впливає на продуктивність співробітників.

Дослідники розповідають, що для того, щоб підвищити власну ефективність, працівникові досить сісти поруч зі співробітником певного типажу. Наприклад, за словами вчених, посадивши поруч слабкого і сильного працівника, можна добитися значного підвищення ефективності слабшого співробітника. На ефективності його більш сильного колеги, зауважують дослідники, таке розміщення не позначиться, – повідомляє HR-Portal.

Під час дослідження вчені аналізували взаємодії і ефективність працівників у великій технологічній компанії, штат якої налічує більше 2000 чоловік. У організації є кілька офісів у США і Європі. Дослідники спостерігали за поведінкою співробітників протягом двох років.

"В результаті з'ясувалося, що вдале розсадження працівників допомагає підвищити ефективність організації на 15%: для фірми із штатом у 2000 співробітників це близько $ 1 млн прибутку", – повідомили у Fast Company.

Дослідники виділили три основні типи працівників: "продуктивні" (працівники, які роблять багато, але іноді забувають про якість), "універсали" (співробітники із середньою продуктивністю і середньою якістю роботи) і ті, кого найбільше хвилює якість виконаної роботи.

Вчені з'ясували, що продуктивність працівників впливає на продуктивність їх колег. При цьому позитивний приклад надає сильніший ефект, ніж негативний. Саме цей факт вони називають одним з найбільш важливих висновків дослідження.

"Людям подобається відчувати себе конкурентоспроможними, вони хочуть показувати себе не гірше, ніж всі інші", – відзначають вчені.

Дослідники рекомендують більш слабким співробітникам підсаджуватися до сильних колегам, щоб переймати їх робочі звички. При цьому, зазначають вони, іншим колегам не слід уникати своїх слабших товаришів: їх власна продуктивність від роботи поруч з іншими також може підвищитися.

Як зауважує редакція Fast Company, кілька інших досліджень показали, що "токсична" поведінку на робочому місці одного співробітника (низька ефективність роботи, брехня, неетична поведінку щодо колег) може сильно знижувати продуктивність інших працівників.

Дослідники з Гарвардської бізнес-школи звернули увагу і на ці явища. Вони з'ясували, що якщо посадити такого "токсичного" співробітника в радіусі 25 метрів від звичайного працівника, ймовірність, що і другий колега стане проявляти ознаки "токсичної" поведінки, підвищується більш ніж в два рази. Крім того, шанси бути звільненими тих, хто сидить в "токсичній" області, зростають в 150 разів.

Надрукувати
мітки:
коментарів