"Нова пошта" інформуватиме клієнтів про посилки через Viber

"Нова пошта" запровадила новий вид інформування про статус відправлень – повідомлення у месенджері Viber.

Це означає, що клієнти можуть швидко отримувати інформацію про посилки та вантажі через зручний канал, – повідомили у прес-центрі компанії.

Сервіс вже працює по всій Україні. Повідомлення від компанії надходять під єдиним іменем – Nova poshta.

Тож відтепер інформування клієнта компанії виглядає так:

  • користувачі мобільного додатку "Нова пошта" отримують PUSH-повідомлення;
  • якщо клієнт не користується додатком або не отримав PUSH-повідомлення і водночас номер його телефону підключений до сервісу Viber, клієнту відправляють повідомлення у месенджер;
  • якщо повідомлення у Viber не прочитане, "Нова пошта" сповістить клієнта про статус посилки звичним SMS.

Сервіс інформування надає офіційний представник Viber в Україні.

За даними дослідження SimilarWeb, Viber – найпопулярніший месенджер в Україні.

* * *

Сподобалося? Підпишіться на нашу сторінку в Facebook. Також завжди будьте в курсі найважливіших новин, використовуючи чат-бота у Messenger. Ми не будемо спамити. Чесно :)
Якщо ви помітили помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Надрукувати
Україна
Опубліковано:
02.09.2016 21:24
Переглядів689
Коментарів0
Поділитись
Залишити коментар
Коментувати
останні новини
21-11-2017 20-11-2017
Вибір редактора

Рейтинг