В Україні можуть здорожчати онлайн-покупки

В Мінфін скерували законопроект, який обмежить вартість покупок в зарубіжних інтернет-магазинах з 150 євро на місяць до 22 євро. Все, що наберете в "кошик" більше за цю суму, хочуть оподатковувати.

Про це повідомляє видання Вести.

Фактично, на цю суму можна купити капці або футболку. Експерти кажуть: якщо за такий закон проголосують, то онлайн-покупки підуть в тінь, а на митниці посилиться корупція.

Доведеться платити податок

Запровадити податок на ввезення товарів з-за кордону запропонувала Асоціація підприємств інформаційних технологій України (АПІТУ), до якої належать великі виробники і продавці техніки. У законопроекті вони зазначили, що за покупку понад 22 євро доведеться заплатити 10% мита і 20% ПДВ. В Асоціації свою пропозицію пояснюють тим, що це може збільшити надходження до бюджету. Як приклад, наводять досвід Білорусі, в якій також знизили податковий поріг.

Куплять через посередників

Така звістка обурила користувачів Мережі, які через кризу все більше купують дешеві товари в закордонних інтернет-магазинах. "У нас і так складна ситуація в країні, і великий відсоток людей економить завдяки цим покупкам. А тепер система онлайн-шопінгу стає дорожчою. Сподіваюся, цей закон не приймуть. Безумовно, він на руку вітчизняним інтернет-магазинам, адже люди будуть купувати у них", – сказав один з інтернет-продавців.

Якщо новий закон ухвалять, то ті, хто не відмовиться від інтернет-покупок, будуть вигадувати різні способи здешевити замовлення. "На 22 євро ні нормальні речі, ні техніку в інтернеті не купиш. Зрозуміло, що ніхто не хоче платити ще один податок, всі будуть шукати способи, як це обійти. Наприклад, замість того, щоб замовляти гуртом, всі будуть подрібнювати свої замовлення – будуть заходити з різних акаунтів або і зовсім почнуть звертатися до посередників, яким доведеться доплачувати", – сказав киянин Юрій Вікторов.

Покупці в програші

Зі слів гендиректора Асоціації рітейлерів України Марини Черненко, зниження граничних цін негативно позначиться на українцях, оскільки порушує їх право самим вибирати, де і який товар купувати: "Великі мережі і виробники, які лобіюють зниження порогу, позбудуться зарубіжних конкурентів, ускладнять вихід на український ринок продукції компаній, які не відкрили у нас представництва. І йдетьсяне тільки про ґаджети, а й про ліки, косметику, взуття та одяг, навіть про продукти". В результаті зниження конкуренції створює умови для монополізації ринку і підвищення цін великими торгівельними мережами, а програє, як завжди, споживач.

* * *

Сподобалося? Підпишіться на нашу сторінку в Facebook. Також завжди будьте в курсі найважливіших новин, використовуючи чат-бота у Messenger. Ми не будемо спамити. Чесно :)
Якщо ви помітили помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Надрукувати
Україна
Опубліковано:
24.11.2016 12:23
Переглядів318
Коментарів0
Поділитись
Залишити коментар
Коментувати
останні новини
25-02-2018 24-02-2018 23-02-2018
Вибір редактора

Рейтинг