Підприємці пообіцяли не руйнувати вантажівками дороги Волині
Керівники підприємств, які здійснюють перевезення вантажів, погоджуються співпрацювати із виконавчою вертикаллю влади, адже розуміють власну зону відповідальності та готові працювати у правовому полі.
Окрім того, це дозволить зберегти щойно відновлені автошляхи та продовжити їх термін експлуатації, – відділ інформаційної політики ВОДА.
За інформацією управління Укртрансбезпеки у Волинській області документи про співпрацю підписало 20 підприємців, які готові працюватимуть без перевищення допустимих норм вантажоперевезень. Серед них: ТзОВ "Шинака-Україна", ТзОВ "Сіаль", ФОП Дерко Іван Іванович, ФОП Шолотюк Віктор Петрович, ПП "Інтертрейд", ТзОВ "Аміла", ТзОВ "Ідея", ФОП Королюк Борис Миколайович, ТзОВ "Леся Плюс", ПАТ "Луцьксантехмонаж №536", ФОП Бак Тимофій Миколайович, ФОП Поліщук Василь Григорович, ФОП Токарчук Віктор Сергійович, ПАТ "ЛДБК", ПФ "Техніка", ПП "Європацукор", ПАТ "Гнідавський цукровий завод", ТОВ "Волинь-зерно-продукт", ПРАТ "Луцькавтодор", ПП "Пересувна механізована колона №19".
Одначе, не усі вантажовідправники, що працюють на території області погодилися дотримуватись умов меморандуму та підписати його. Серед них: ТОВ "Мікс і Д", Відокремлений підрозділ "Радошинський піщаний кар'єр" державного територіально-галузевого об'єднання "Львівська залізниця", ТзОВ "Надра".
Голова Волинської облдержадміністрації Володимир Гунчик вкотре наголошує, що за діяльністю підприємців, які відмовилися підписати документ про співпрацю, профільні структури вестимуть належний контроль на предмет дотримання ними допустимих норм вантажоперевезень, які можуть вплинути на погіршення якості доріг краю.
Що у Луцьку робить MONATIK на кріслі колісному (фото)
Тесляр знайшов у стіні записку 1975 року та вистежив жінку, яка її залишила (фото)
У Луцьку помітили Монатіка (фото)
«Місто, як на долоні»: де у Луцьку снідали Танька та Володька з VIP Тернопіль (відео)
На Волині зберігся кам'яний хрест, зведений у ХІІІ столітті: де він стоїть (фото)