Найпопулярніші в області волинські бренди

Волинська область має чимало виробників, які змогли "розкрутити" свою продукцію чи послуги так, що вони стали не лише впізнаваними, але й улюбленими серед людей. Хоча деякі бренди, зроблені на Волині, користуються популярністю далеко за її межами, і навіть за межами України, втім серед них є такі, які справжній успіх і популярність мають саме на своїй території, тобто в межах Волинської області.

Конкурент вирішив зробити підбірку брендів, які роблять на Волині і які користуються популярністю серед лучан, які не просто купують, а й таким чином підтримують нашого місцевого виробника.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: НАЙПОПУЛЯРНІШІ ВОЛИНСЬКІ БРЕНДИ В УКРАЇНІ ТА ЗА ЇЇ МЕЖАМИ

Хліб

• "Теремно Хліб"

У ПАТ "Теремно Хліб" останнім часом дуже активно працюють над впізнаваністю їхнього бренду.

Варто зауважити, що новий корпоративний бренд представили у середині 2013 року. Оновлений бренд став відображенням розвитку підприємства. Новим знаком в логотипі стало зображення будиночка як символу сім'ї, тепла, гостинності та достатку.

Варто нагадати, що підприємство розпочало свою діяльність з 1983 року. У перші роки виробничі потужності дозволяли постачати продукцію на територію Волинської та Рівненської областей. Відкриття "Теремно Хліб", який нині входить до складу холдингу ТОВ "Хлібні інвестиції", було приурочене до 900-річчя міста Луцьк.

Нещодавно цей виробник став призером "Премії HR-бренд 2016".

На початку 2017 року Волинське обласне територіальне відділення Антимонопольного комітету України рекомендувало ПАТ "Теремно Хліб" привести оптово-відпускні ціни на хліб масового споживання до економічно обґрунтованого рівня. Оскільки відповідно до проведеного аналізу, виявилось, що протягом першого кварталу 2017 року найвищі оптово-відпускні ціни на хліб масових сортів встановлює ПАТ "Теремно Хліб".

• ТМ "Кічкарівка"

На сьогодні асортимент хлібопекарського підприємства "Західторгхліб", більше відомого під ТМ "Кічкарівка", складає понад 60 видів продукції на всі смаки: від хлібу житніх та пшеничних сортів до фітнес-харчування. Виробничі потужності підприємства дозволяють випікати більше 30 тонн хлібобулочних виробів за добу.

У 2015 році було проведено ребрендинг і ТМ "Кічкарівка" осучаснила логотип, цінники та етикетки. В оновленому логотипі використано символ, який асоціюється зі свіжою випічкою та підкреслено її головні переваги.

Окрім того, ТМ "Кічкарівка" розвиває мережу власних кіосків. У рамках ребрендингу було розроблено та впроваджено дизайн нової вивіски, якого дотримуються по всій мережі, що сприяє покращенню впізнаваності торгової марки.

Варто нагадати, що минулого року "Кічкарівці" відмовили в розміщенні торгівельного павільйону на вулиці Кравчука в Луцьку. З цього приводу розгорівся справжіній скандал. Тоді ще головний художник міста Ярослав Матвіїв сказав, що міська рада і без того активно сприяє розвитку "Кічкарівки", адже її кіосків у місті як мінімум 20.

Ковбасні вироби

• ТМ "Дмитрук"

Без ТМ "Дмитрук" останнім часом не проходить жоден луцький фестиваль. Варто додати, що це підприємство родинного типу, яке виготовляє ковбасні вироби. Підприємство розташоване у Волинській області та розповсюджує свої вироби у західних областях України.

На сайті ТМ "Дмитрук" можна знайти інформацію про те, що в їхньому асортименті є варені ковбаси, сосиски та сардельки, напівкопчені та копчено-варені ковбаси тощо.

До речі,у підприємства нещодавно з'явилась нова ТМ - "Дмитрук Гриль", завдяки якій вони хочуть донести до волинян філософію "SlowFood". Першим кроком до цього стало створення фуд-трака, який презентували 2 серпня минулого року.

Зі слів керівника відділу маркетингу компанії "Дмитрук" Тараса Скорупського, створення саб-бренду "Дмитрук Гриль" – це тільки один з кроків у напрямку амбітних планів команди.

•ТМ "Забіяка"

Історія цієї фірми бере початок з кінця 90-х років. Спочатку Володимир Петрович Забіяка відкрив невеличку сімейну мануфактуру на території батьківської хати і почав робити ковбасу. Мав декілька одиниць обладнання.

З 2008 року до справи взялися сини – Сергій та Олександр Забіяки. З того часу почався розвиток торгової марки "Забіяка".

У 2011 році було засновано товариство з обмеженою відповідальністю "Забіяка". Торгова марка була запатентована ще раніше.

Розробкою логотипу компанії займалася відома у професійних колах Луцька дизайнерка Тетяна Новосад.

До речі, у 2015 році на "Lutsk Food Fest" "Забіяка" встановила всеукраїнський рекорд, виготовивши найважчу варену ковбасу. Вона важила 468 кілограмів, довжина її була 5,5 метрів. Через деякий час після цього компанія побила власний рекорд, продемонструвавши в гіпермаркеті "Ашан" у Львові найважчу варену ковбасу вагою 630 кілограмів і довжиною 7,5 метрів. Зі слів директора "Забіяки" Олександра Хвещука, у планах підприємства є сертифікація, після якої можна буде розвивати зовнішньо-економічну діяльність.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ОЛЕКСАНДР ХВЕЩУК РОЗПОВІВ ПРО "ЗАБІЯКУ" І "ЗАБІЯКІСТЬ"

До слова, минулого року "Забіяка" та "Дмитрук" втрапили в неприємну історію. Адже їх звинуватили у несанкціонованому зливі відходів у каналізаційну мережу, що стало однією з причин смороду в місті.

• "Линник"

Приватний підприємець Линник Богдан Миколайович більше 15 років виготовляє та реалізовує ковбасні вироби та м'ясну продукцію на території України. Свою діяльність підприємство розпочало в 1997 році з маленького цеху в місті Луцьку.

В 2015 році закінчилося будівництво нового ковбасного заводу, потужності якого становлять понад 400 тонн на місяць готових ковбасних виробів.

• "Тростянецькі ковбаси"

У селі Тростянець, що в Ківерцівському районі, є фермерське господарство "Поляна-М", директором якого є Сергій Мосійчук, який почав свою справу у 1994 році, коли на території ФГ був лише невеличкий забійний цех. Із цього забійного цеху більше як за десять років підприємство налагодило виробництво м'ясопродуктів. Зокрема, тут виготовляють продукцію (тушонка, пельмені, ковбаси), яку реалізовують у таку відому для лучан мережу магазинів "Тростянецькі ковбаси".

• ТМ "М'ясна точка"
та ТМ "Волинь продукт"

Ні для кого не секрет, що ТОВ "Агропромислова група "Пан Курчак" належить народному депутату Сергію Мартиняку. Чим тільки не займається "Пан Курчак" – від вирощування збіжжя та комбікормів до виробництва м'ясної продукції та її продажу у фірмових магазинах "М'ясна точка".

Саме до цієї агропромгрупи належить і ТзОВ "ВМП" (Нововолинський м'ясокомбінат) — один із провідних виробників ковбасних та м'ясних виробів на українському ринку. Завод працює винятково з сировиною вітчизняного виробництва, на ньому встановлене сучасне м'ясопереробне обладнання, що відповідає всім європейським стандартам.

На Нововолинському м'ясокомбінаті впроваджено систему менеджменту безпеки харчових продуктів, яка відповідає міжнародним нормам ISO 22000:2005. А в жовтні 2015 року підприємство отримало міжнародний сертифікат SAI GLOBAL, який підтверджує високий рівень організації виробництва м'яса свинини.

Загалом продукцію, яку виготовляє ТОВ "ВМП" (Нововолинський м'ясокомбінат), можна зустріти чи не в кожному магазині у Волинській (і не тільки) області. Підприємство "ВМП" оперує чотирма торговими марками – "Пан Курчак", "Волинь Продукт", "Волинська", "Українська свинина".

Напої

• "Земан"

У 2003 році на луцькому пивзаводі було реалізовано інвестиційний проект з модернізації виробництва, з 2004 року налагоджено випуск пива під ТМ "Zeman", названою на честь засновника броварні. Реалізацією продукції цієї торговельной марки займається Торговий Дім "Zeman", основний ринок збуту — територія Волинської області, продукція обмежено присутня у низці інших регіонів України.

Варто додати, що минулого року у Луцьку на "Фестивалі Пива і М'яса" за пивом від ПАТ "Луцький завод" стояла величезна черга. Любителів луцького пива привабила ціна та якість.

• "Павлівське" та "Йоданка"

ТОВ "Павлівський пивзавод"– підприємство, зайняте у сфері виробництва та збуту пива. Розташоване у селі Павлівка Іваничівського району Волинської області. Пиво від цього виробника є у меню чи не кожного пивбару чи пабу Луцька, також його можна знайти й на полицях магазинів по всій Волинській області.

В одному із інтерв'ю директор пивзаводу Юрій Пікута сказав, що пиво реалізовують у майже 2200 торговельних точках Волині та Львівщини, а також (хоча не так активно, як на Волині) продають цей напій і в Києві.

Мінеральні води "Йоданка"

ТзОВ "Йоданка" створене у 2002 році шляхом реорганізації ВАТ "Павлівський пивоварний завод". Саме тоді керівництво підприємства прийняло рішення про реорганізацію структури – на базі акціонерного товариства було організовано три підприємства з обмеженою відповідальністю: ТОВ "Павлівській пивзавод " (випуск пива), ТОВ " Йоданка " (випуск мінеральної води збагаченої природним йодом, і фруктових вод), ТОВ "Солод" (виробництво солоду).

Тобто, крім виробництва "Павлівського", підприємство почало займатися виробництвом та реалізацією мінеральної води та інших безалкогольних напоїв. Юрій Пікута нещодавно розповів в інтерв'ю волинському виданню, що основним видом діяльності товариства є виготовлення мінеральних вод та безалкогольних напоїв, збагачених природним йодом. "Йоданка Павлівська" – це мінеральна вода, зроблена на Волині. Адже розливається з артезіанської свердловини глибиною 90 м в с. Павлівка.

• "Луцький квас"

Луцький підприємець Василь Попович налагодив виробництво "Квасу Луцького" за авторським рецептом. Для задоволення потреб покупців виготовляються дещо дешевші й з довшим терміном придатності напої, це ‒ квасний напій "Богатирський" та напій "Лимон". Влітку у місті облаштовують чимало точок, де розливають свіжий "Луцький квас"

"Звичайно, це не нафта й не горілка, тобто бізнес не мегаприбутковий, але в силу того, що працюємо цілою сім'єю й гроші по кишенях не розтягуються, можна вважати, що справи йдуть досить добре", – сказав в одному з інтерв'ю Василь Попович.

• ТМ "Поліська", ТМ "Віче" (Луцький спиртзавод)

Державне підприємство "Луцький спиртогорілчаний комбінат" є одним з найстаріших підприємств галузі, датою офіційного його заснування вважається 1946 р., хоча перше виробництво було організовано ще в 1920-1930 роках на базі приватного пивзаводу. Щоправда, працювало підприємство за весь цей період з деякими перервами та реорганізаціями.

"Першими торговими марками, які випускались на заводі, були "Золоте кільце", "Столична" та "Пшенична". Згодом вирішили запустити "Поліську", яка стала чи не найпопулярнішою торговою маркою заводу.

Бренд "Поліська" користується попитом й сьогодні, горілку саме цієї марки використовують у якості сувеніру з Волині.

Окрім "Поліської", у різні часи завод виготовляв такі торгові марки, як "Волинська", "Замкова", "Вінчальна", "Приймацька", "Королівський бенкет", "Віче". Цікаво, що горілка під торговою маркою "Віче" у свій час експортувалася до Ізраїлю.

Борошно, макарони, соус

• ТМ "Руна"

Публічне акціонерне товариство "Луцьк Фудз" (ПАТ "Луцьк Фудз") – український виробник бакалійної продукції. На виробничих потужностях, що розташовані у місті Луцьку, виготовляють соуси, аджики, кетчупи, гірчиці, натуральні і столові оцти під торговою маркою "Руна".

Соуси та кетчупи під торговою маркою "Руна" виготовляють у Луцьку з 1999 року. Варто відзначити, що свою продукцію підприємство реалізовує як в Україні, так і за кордоном: Прибалтика, Молдова, Білорусь, Німеччина, Польща, Швеція, Китай, Туркменістан, Іспанія, Грузія.

Заслуговує на увагу той факт, що ПАТ "Луцьк Фудз", на відміну від інших, у тому числі й світових аналогічних підприємств, що виробляють лише 2-3 різновиди соусів чи гірчиці, виготовляє доволі широкий асортимент продукції, насиченої товарної номенклатури (до 80 номенклатурних позицій).

За даними сайту Агравері, у 2015 році великий виробник соусів – компанія "Луцьк Фудз" (Волинська область), за попередніми даними, збільшила чистий прибуток у 8,4 рази або на 2,191 млн гривень – до 2,486 млн гривень порівняно з 2014 роком.

До того ж ТМ "Руна" – це ще і виробництво оцтів з харчової сировини. Перша партія таких оцтів зійшла з виробничого конвеєра ТМ "Руна" у грудні 2004 року і завоювала широку популярність.

• ТМ "ВІЛІЯ"

Група компаній ТМ "ВІЛІЯ" на аграрному ринку більше відома завдяки материнській компанії ТзОВ "ВОЛИНЬ-ЗЕРНО-ПРОДУКТ", діяльність якої бере початок з 2001 року.

В 2007 році було введено в експлуатацію борошномельний комплекс турецького виробника HURMAK Compact 2002 потужністю 60 тонн/добу переробки зернових. Після того, як було напрацьвано технології отримання борошна зі стабільно якісними показниками, постало питання виходу на ринок з продукцією під власною торговою маркою. Так в 2009 році з'являється ТМ "ВІЛІЯ".

Слово "Вілія" утворилося від об'єднання імен Віталій і Лілія – це імена дітей засновників..

Ідеограма, що присутня в логотипі, відображає слов'янський символ Землі, що дає життя і поєднує стародавні символи: ромб – землеробський символ родючості; квадрат – символ впорядкованості, стабільності, надійності, відображає чотири види робіт на землі — підготовка ґрунту, сівба, доглядання посівів, збирання врожаю; образ берегині з піднятими руками — знак захисту посівів і усіх починань компанії.

• "УгринівМолоко"

ПОСП імені Шевченка – єдине на Волині і одне з небагатьох в Україні сільськогосподарських підприємств, яке у 2010 році отримало статус спеціалізованої сировинної зони з виробництва сировини, що використовується для виготовлення продуктів дитячого та дієтичного харчування. Очолює підприємство заслужений працівник сільського господарства Андрій Турак.

У 2012 році підприємство розпочало власну переробку молока та виробництво молокопродуктів під торговою маркою "УгринівМолоко".

За невеликий проміжок часу працівникам заводу вдалося наростити темпи виробництва та збільшити кількість споживаної продукції.

У 2014 році масло солодковершкове селянське 73 % жирності ТМ "Угринів Молоко" визнано переможцем Всеукраїнського конкурсу якості продукції (товарів, робіт, послуг) – "100 кращих товарів України". Також сир кисломолочний 9 % жирності визнано лауреатом цього конкурсу, а кефір 1 % жирності вийшов у фінал.

В інтерв'ю для ділового інтернет-видання Конкурент Андрій Турак сказав так про маркетингову стратегію компанії "УгринівМолоко": "Мабуть, це найслабша ланка в нашій роботі. Зараз ми вчимося цьому. Якщо ми осилимо Львів, то це буде ще один успішний крок. Ми вміємо виробити, переробити, а продати ще не вміємо".

Варто додати, що наприкінці минулого року Угринівський молокозавод відкрив у Луцьку міні-маркет із власною продукцією на прилавках.

• А-ТОС

Луцька пельменна фабрика розпочала свою діяльність ще у 1997 році. З маленького цеху, в якому працювало 20 чоловік, підприємство виросло до розмірів потужної фабрики, оснащеної за найсучаснішими технологіями з використанням потужного промислового обладнання. На виробництві задіяно понад 200 чоловік, які мають чималий стаж роботи в кулінарному виробництві.

Варто нагадати, що у 2010 році фабрика потрапила у скандал. Тоді місцеві ЗМІ майоріли заголовками "Волинян без попередження годували пельменями з ГМО". Виявилось, що з провини виробника ТМ "А-ТОС" ПП "Луцької пельменної фабрики" на маркуванні заморожених напівфабрикатів відсутнє повідомлення про вміст у цих продуктах генетично модифікованих організмів.

• ТМ Makarella

ТОВ "Продовольча компанія "Заграва" – відомий виробник макаронних виробів ТМ "Makarella" в Україні. Підприємство належить до одного з найбільших українських холдингів ТОВ "Хлібні інвестиції", який займає 8 % ринку хлібобулочних виробів України.

Цех, в якому здійснюється виробництво макаронних виробів, розташований на ПАТ "ТЕРЕМНО ХЛІБ" (м. Луцьк, вул. Підгаєцька, 13Б) і укомплектований сучасною технологічною лінією коротко нарізаних макаронних виробів італійської фірми "Braibanti", яка почала працювати у 2001 році. Потужність лінії складає 1600 кг/год. Процес виготовлення макаронних виробів повністю комп'ютеризований, що зводить до мінімуму втручання людського фактору.

Макаронні вироби представлені широким асортиментним рядом, який налічує 16 найменувань. Поставляються в усі регіони України, а також в інші країни ближнього зарубіжжя: Молдову, Білорусь, Болгарію і Албанію.

• ТМ "Волинські солодощі"

Виробничі потужності ТМ "Волинські солодощі" знаходяться у селі Гірка Полонка.

Історія виробництва починається з 1998 року, коли невеликий колектив на чолі з підприємцем Шоломовичем Ростиславом Трохимовичем розпочав виготовлення східних солодощів – козинаків та халви, які неодноразово ставали переможцями регіональних та всеукраїнських конкурсів. Згодом було налагоджено виробництво шоколадних цукерок на основі сухофруктів, таких як чорнослив, курага, фінік, інжир, диня, персик, груша, ананас. З кожним роком асортимент продукції вдосконалювався та розширювався.

В 2014 р. було розпочато виготовлення карамелі ручної роботи та унікальних подарункових виробів із неї.

Сьогодні підприємство виготовляє до 15 тонн цукерок в місяць та дає робочі місця понад 50 працівникам. Цукерки реалізують як на ринки України, так і за її межами, зокрема в Молдові, Казахстані, Прибалтиці, Німеччині.

Одяг

• "Едельвіка"

ПрАТ "Едельвіка" засноване ще в серпні 1994 року, але тільки у 2001 році було організоване швейне, а у 2004 році – ткацьке виробництва.

Це одне з небагатьох текстильних підприємств в Україні, яке виготовляє широкий спектр тканин у народному стилі. Під одним дахом на вулиці Карбишева, 2 знаходяться всі виробничі цехи та адміністрація – усього 250 працівників.

Готова продукція реалізується у власних бренд-бутіках, інтернет-магазині, відправляється гуртовим замовникам.

Варто зауважити, що на міжнародних змаганнях у Ріо-де-Жанейро в 2016 році волинські спортсмени були вдягнуті в сорочки та шалики в етно-стилі. Їх презентували на удачу параолімпійцям представники луцького підприємства "Едельвіка".

• ТМ "JASMINE LINGERIE"

Продукція торгової марки "JASMINE LINGERIE" виготовляється на підприємстві в Луцьку. Заснування компанії і відкриття першого магазину "Жасмін" у Луцьку відбулось у 1996 році. У 2009 році відбулось заснування і реєстрація ТМ "JASMIN LINGERIE".

У 2016 році відбувся ребрендинг і початок побудови власної роздрібної мережі нового формату в Україні.

На сьогодні компанія має 10 магазинів жіночої білизни у м. Луцьку.

Весь процес від розробки дизайну до випуску готових виробів проходить на території власного виробництва в Україні. На сайті виробника вказано, що виробництво JASMINE LINGERIE оснащено високотехнологічним обладнанням JUKI (Японія).

Нещодавно виробники розширили мережу магазинів жіночої білизни, відкривши магазини в Одесі.

Супермаркети

• "Наш Край"

Мережа супермаркетів "Наш Край" працює на українському ринку рітейлу з 2001 року. З 2004 року мережа активно розвивалась у форматах магазин та мінімаркет. Варто зазначити, що власником цієї мережі є компанія VolwestGroup. Голова ради директорів – Віктор Корсак, а генеральним директором є Ірина Берлач.

Перший супермаркет у Луцьку відкрили в 2002 році на вулиці Ковельській.

Варто зазначити, що в 2004 році "Наш край" запустив новий проект розвитку мережі – франчайзинг. Нині біля 50 % магазинів цієї мережі – це франчайзингові проекти.

У 2006 році мережа "Наш Край" стала абсолютним призером рейтингу "Франчайзингові мережі в Україні", отримавши диплом "Кращий франчайзер – 2006".

В своїх торгових точках мережа "Наш Край" частково продає продукти власної торгової марки "Наш Край".

В 2009 році в Луцьку магазини мережі "Наш Край" займали 12 % ринку рітейлу, в Кіровограді – 4 % (за даними компанії GT Partners Ukraine).

На кінець 2016 року мережа налічувала 214 магазинів, розташованих в 17 областях України.

• ТАМ ТАМ

Історія мережі "Там Там" бере початок у липні 2004 року, коли ТОВ "Континіум-Трейд" спільно з партнерами заклали перший камінь і почали зводити гіпермаркет "Там Там" у Луцьку.

2012 рік став новим етапом у розвитку бізнесу. 14 липня розпочав роботу перший магазин у форматі "супермаркет", який отримав назву "Express Там Там". Його відкриття стало початком розвитку мережі "Там Там".

У 2013 році ще один гіпермаркет "Там Там" відкрили у місті Маріуполь.

29 листопада 2014 року відбулось святкове відкриття гіпермаркету "Там Там" у місті Київ на вул.Березняківській, 31. Його площа становить 4500 м.кв.

• "Вопак"

Фірма, яка спочатку була відома волинянам як спільне підприємство "Волиньпак", потім – корпорація ПАККО, переросла межі волинського регіону і отримала нову назву, перетворившись на відомий український бренд ТзОВ "ПАККО Холдинг" з головним офісом у Луцьку.

У 2001 році "Волиньпак" відкриттям у Луцьку першого на Волині супермаркету "Вопак" розпочинає четвертий напрямок власної діяльності – створення в регіоні мережі торгових закладів з європейським рівнем обслуговування, які розраховані на роздрібного покупця. У 2002 році подібний супермаркет відкрився у місті Ковелі Волинської області. А протягом 2003 – 2005 років ще чотирнадцять нових супермаркетів "Вопак" з'явились в Ужгороді, Нововолинську, Луцьку, Івано-Франківську, Львові.

У 2003 році СП "Волиньпак" створює Корпорацію ПАККО (її очолив Олег Мерченко), яка стає координуючим центром всіх підрозділів фірми, своєрідним "штабом" підприємства.

Віце-президентами Корпорації ПАККО стали: Олег Крижанівський (напрямок – торгівля), Сергій Кикіньов (напрямок – операційна діяльність), Михайло Годлевський (напрямок – економіка).

• "Сім-23"

"Сім-23" - це магазини в форматі convenience store.

Мережа заснована в 2012 році в м.Луцьк. На кінець 2016 року в активі компанії - 52 магазини в чотирьох регіонах Західної України.

Варто нагадати, що в березні цього року компанія "Клевер Сторс", яка управляє мережею цих магазинів, нещодавно потрапила в поле зору волинських податківців. Начальник ГУ ДФС Волині Світлана Савчук сказала, що "Клевер Сторс" перебуває в переліку тих компаній, які нараховують заробітні плати нижчі за мінімальні. Натомість, директор мережі магазинів "Сім-23" (ТзОВ "Клевер Сторс") Павло Мельниченко запевняв, що це – неправда.

Забудовник

• "Луцьксантехмонтаж № 536"

Історія компанії бере свій початок ще з далеких 60-х років, коли підприємство входило до складу тодішнього тресту "Промхімсантехмонтаж" з центром у місті Львові. В 60-ті роки "Луцьксантехмонтаж" було учасником масових забудов житлових масивів Луцька, Ковеля, Нововолинська, Володимира-Волинського.

Одним із ключових моментів в історії підприємства є прихід в 1982 році в його колектив Віктора Чорнухи. Він почав працювати начальником Луцького спеціалізованого управління №536 треста "Промхімсантехмонтаж", а нині є головою наглядової ради ПАТ "Луцьксантехмонтаж №536".

Чи не найгучнішим з останніх проектів, який реалізувало підприємство "Луцьксантехмонтаж", – реконструкція "Луцького зоопарку".

Варто додати, що 31 січня 2017 року відбулося урочисте відкриття нового спорткомплексу Волинського обласного ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою. Виконували будівельні роботи на цьому об'єкті спеціалісти ПАТ "Луцьксантехмонтаж №536".

Сподобалося? Підпишіться на нашу сторінку в Facebook.
Якщо ви помітили помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Надрукувати
Волинь
Опубліковано:
13.05.2017 21:00
Переглядів2213
Коментарів5
Поділитись
Залишити коментар
Коментувати
16:08
16.05.2017
Катя
Забіяка дійсно одні з найкращих.
23:00
15.05.2017
Анна
Фотки вогонь!!особливо у Линнка
18:53
15.05.2017
Чепіжак
Луцький бренд Iron City Луцький пивзавод
11:23
14.05.2017
ІРИНА
те що цих"брендів "хватає на кожному кроці це незначить що воно є добрим і популярним , просто інших торгових марок недопускають на ринок області: "ЛУЦЬКСАНТЕХМОНТАЖ № 536"- квартири вже через два роки в грибку!, ТАМ ТАМ- купа прсрочки і порчених продуктів !,"ЛУЦЬКИЙ КВАС" - вже не квас а повне лайно ! і так далі , але що поробиш БАБКИ правлять світом !
22:33
14.05.2017
Ірчик
1
0
Такі спеціалісти і знатоки широкого профіля зазвичай є перукаршами.
останні новини
Вибір редактора

Рейтинг