Поділитись:

VOX DEI: чи часто волиняни захищають свої права споживачів

Субота, 14 жовтня 2017, 21:30
VOX DEI: чи часто волиняни захищають свої права споживачів

VOX DEI: чи часто волиняни захищають свої права споживачів

Несвіже молоко чи м'ясо певно кожному волинянину потрапляло у кошик при покупках. Проте чи варто захищати свої права і "відвойовувати" своє право споживати якісну продукцію, чи викинути придбаний неякісний товар – справа кожного.

ІА "Конкурент" поцікавився у експертів чи звертаються волиняни у відповідні служби, аби захистити свої права та чи ці служби реагують на ці звернення.

Геннадій Кожевніков, заступник начальника Головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області:

VOX DEI: чи часто волиняни захищають свої права споживачів

Останнім часом найбільше скарг іде на установку газових лічильників. Хоча це не наш профіль, але найбільше скаржаться нам на ці установки. Чому? Тому, що НКРЕКП, яке знаходиться в області, його знайти не можливо, на телеефіри не виходять і Антимонопольний (комітет – ред.) на телеефіри не виходить. Влади в місті практично немає. Мав би бути міський голова, який ініціює ці питання і, як кажуть, хоча би скликали круглий стіл за участю депутатів різних фракцій, контролюючих органів і громадськості та вирішили б ці питання. У Волинській області, особливо у місті Луцьк,залишається не вирішене питання по установці газових лічильників.

Є скарги, які надходять стосовно перевізників, пільгових перевезень. Хоча це теж в якомусь розумінні не наше питання. Стоїть питання саме обслуговування споживачів. Люди не можуть знайти ні книги скарг-пропозицій , немає представників від автостанцій на відповідних установах і так далі.

Є звернення, що стосуються образ. Люди пишуть, що десь когось образили. Є моменти стосовно продажу в інтернеті. Дуже багато є звернень, які йдуть через урядову лінію і нам приходять для розгляду. Ми відповідно даємо роз'яснення, бо люди, як правило, дзвонять на урядову лінію і дають загальні питання. Але згідно з роз'ясненнями Державної регуляторної служби, скарга має бути обґрунтованою. Там мають бути зведена відповідна інформація про господарюючі суб'єкти, його адреса, назва і, відповідно, якісь копії документів. Як правило на урядову лінію звертаються без цього. Тобто ми даємо людям спочатку роз'яснення, потім вони до нас приходять, доносять документи, а тоді вже воно іде з відповідною заявою на відкриття справи на дозвіл проведення перевірки.

Сергій Луговий, в.о. голови Волинського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України:

VOX DEI: чи часто волиняни захищають свої права споживачів

У нас є зараз біля 20-ти рекомендацій по кефірному продукту – кефіру. Це перше, що стосується недобросовісної конкуренції. Безпосередньо зверталися до нас останній раз із скаргою за неправомірне використання герба Волині у "Галичина-Табак". Вони після наших рекомендацій заклеїли ці герби зараз їх продукція вже виходить без герба Волинського. Це те, що безпосередньо було пов'язано з недобросовісною конкуренцією.

Надрукувати
мітки:
коментарів