Поділитись:

На ремонт волинських доріг у 2018 очікують 2,5 мільярди гривень

Четвер, 23 листопада 2017, 12:37
На ремонт волинських доріг у 2018 очікують 2,5 мільярди гривень

В області працюють над формування переліку доріг, які ремонтуватимуть у 2018 році.

Такий перелік складатиметься з 5-ти частин. Перша частина – це ті дороги, які обслуговує Служба автомобільних доріг області. Друга частина – це перелік доріг, які ремонтуватимуть за рахунок митних коштів. Третя – це дороги, які фінансуватимуться за рахунок Державного дорожнього фонду і співфінансування із місцевих бюджетів. Четверта – перелік аварійних доріг. І п'ята частина – перелік доріг, які фінансуватимуться за грандові кошти, – інформує відділ інфрмаційної політики Волинської ОДА.

Загалом, зі слів Володимира Гунчика, наступного року на ремонт та утримання усіх доріг Волинської області очікується фінансування орієнтовно у 2,5 мільярди гривень, без врахування грандових коштів. До слова, то у 2017 році ця сума становить приблизно 1,5 мільярди гривень. Ця сума залежатиме від того, як спрацює митниця, а зокрема "митний експеримент".

Разом із цим, наголошено, аби при формуванні цього реєстру, передусім врахувати ті дороги, ремонт яких розпочатий у цьому році, але ще не завершений. Тобто перехідні об'єкти. Зокрема це стосується і автошляху Н-22 Устилуг-Луцьк-Рівне.

Окрім цього, прозвучало доручення підготувати своєрідні бізнес-плани на 2018 рік Волинському облавтодору, управлінню Укртрансінспекції в області та управлінню капітального будівництва, ремонту та відновлення доріг, що функціонуватиме з 1 грудня 2017 року при департаменті інфраструктури та туризму облдержадміністрації. Це потрібно для того, аби забезпечити належну безперебійну роботу для реалізації запланованих об'єктів.

Наступним кроком у контексті цього є питання практичної реалізації цих завдань наступного року. Зокрема йшлося про налагодження співпраці із відповідними структурами та потенційними підрядниками. Це проведення спільних нарад, де необхідно озвучити план роботи з ремонту і утримання доріг та отримати практичне підтвердження для подальшої роботи.

Надрукувати
мітки:
коментарів