На Волині ліквідують міські та районні управління юстиції

В Україні будуть ліквідовані 586 територіальних органів Мін'юсту. Замість них створять 428 бюро правової допомоги.

Такі дії передбачені постановою Кабміну "Про реформування територіальних органів юстиції та розвиток системи надання безоплатної правової допомоги". По це стало відомо під час прес-конференції в Головному територіальному управлінні юстиції у Волинській області сьогодні, 17 березня, – повідомляють Волинські новини.

Відповідно до реформування органів юстиції, на Волині будуть створені 14 бюро правової допомоги, які розпочнуть роботу 1 липня 2016 року. У цих бюро надаватимуть послуги з первинної і вторинної правової допомоги (консультація, підготовка процесуальних документів та юридичний супровід у судах) та допомога громадянам із доступом до реєстрів.

Електронні довідки, отримані онлайн, мають такий самий юридичний статус, як і паперові аналоги. Довідки мають унікальний номер, за яким можна знайти оригінал.

На другому етапі реформування передбачається набір юристів у бюро правової допомоги на конкурсній основі. Тож молодих спеціалістів кличуть на роботу.

Директор Регіонального центру з надання безоплатної правової допомоги у Волинській області Ростислав Руденкоповідомив, що з 1 липня 2015 року місцеві центри правової допомоги були відкриті в Луцьку, Ковелі, Володимирі-Волинському. Загалом під час реформування мають бути ліквідовані 586 територіальних органів Мін'юсту і звільнені 5 тисяч чиновників. Натомість наберуть тисячу працівників у нове бюро правової допомоги. Відбір має відбуватися протягом першого півріччя цього року на конкурсній основі.

"Бюро стануть правовими помічниками для громад. Це нові обличчя нової системи. На місцях надаватиметься правова допомога, можна буде дізнатися про доступ до права і як його реалізувати", – зазначив він і додав, що працівниками бюро будуть юристи, а не держслужбовці.

Із 2 березня цього року Луцьке міське управління юстиції та Луцьке районне управління юстиції ліквідовані. Ці повноваження отримали Луцька міська рада та
Луцька РДА.

Зареєструвати майно чи бізнес тепер можна в ЦНАПах Луцька та Луцької РДА. Досі триває процес передачі повноважень. І ще 7 райдержадміністрацій Волині готові прийняти повноваження державних реєстраторів. Процес передачі повноважень триватиме до 30 квітня.

Виконавчі органи сільських, селищних та міських рад зможуть прийняти ці повноваження, якщо приймуть відповідні рішення і передбачать штатного працівника.

Крім того, право реєстрації оренди земель сільськогосподарського призначення отримали нотаріуси.

Фактично, відтепер, додає начальник Головного територіального управління юстиції у Волинській області Валентин Кухарик, повноваження реєстраторів отримали нотаріуси, органи місцевого самоврядування і акредитовані суб'єкти, зокрема КП "Волинське БТІ".

Після реформування Мін'юст контролюватиме процеси, надаватиме методологічну допомогу підвищення кваліфікації та розглядатиме скарги на дії реєстраторів.

* * *

Сподобалося? Підпишіться на нашу сторінку в Facebook. Також завжди будьте в курсі найважливіших новин, використовуючи чат-бота у Messenger. Ми не будемо спамити. Чесно :)
Якщо ви помітили помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Надрукувати
Волинь
Опубліковано:
17.03.2016 16:47
Переглядів458
Коментарів0
Поділитись
Залишити коментар
Коментувати
останні новини
11-12-2017 10-12-2017
Вибір редактора

Рейтинг