Поділитись:

15 волинян боротимуться за мільйон на втілення ідеї

Понеділок, 07 травня 2018, 13:05

До участі у телепроекті "Нові лідери" зареєструвалися 15 волинян.

Проект "Нові лідери" є громадською ініціативою, що реалізується у мультимедійному форматі, зокрема в мережі Інтернет та в ефірі телевізійного каналу ICTV. Його учасники повинні переконати телеглядачів та експертів, що вони здатні змінити країну. Переможець отримає 1 мільйон гривень на реалізацію запланованого.

Від Волинської області на участь у проекті подалися 15 волинян. Усі вони презентували свою програму змін на краще у певній сфері.

Переможців обиратимуть шляхом голосування.

Відповідальні громадяни України, яким виповнилось 18 років, мають змогу зареєструватися на сайті як Виборці і віддати свій голос за Лідера проекту.

Важливо: Виборець може віддати свій голос лише 1 раз та лише за 1 Лідера.

Ольга Бузулук

Мета проекту:

Проміжна – привернути увагу до теми безпеки на дорогах, до правил дорожнього руху, інформувати про важливість використання світловідбиваючих елементів (флікерів) та відповідного одягу в учасників дорожнього руху.

Кінцева мета – забезпечення всіх учнів Луцька та Волинської області (у майбутньому – України) світловідбиваючими елементами, проінформованість усього населення про правила поведінки на дорозі та особисту безпеку, у перспективі – прийняття законодавчих актів на державному рівні щодо забезпечення флікерами дітей (з передбаченням коштів на це) та дорослих, а також штрафних санкцій за відсутність таких елементів на людях у темну пору доби.

Завдання проекту:

  • Інформаційні (пропагувати безпеку на дорозі, інформувати про важливість дотримання правил дорожнього руху, розповідати про негативні наслідки, привертати увагу до особистої безпеки на дорозі, надавати інформацію про флікери, їх наявність у торгових точках),
  • Соціальні (залучення різних соціальних верств населення до проекту, акцентування уваги на дітях та молоді, спільні заходи разом з волонтерами, поширення інформації на широку територію, позитивні відгуки про проект, беззаперечність важливості теми проекту: безпека – це те, що стосується кожного),
  • Практичні (розробка конкретних кроків задля підвищення рівня культури й безпеки на дорогах, забезпечення учнів світловідбиваючими елементами – через співпрацю з органами місцевого самоврядування та меценатами, проведення акцій та конкурсів з залученням відомих осіб, які пропагують безпеку на дорогах, підготовка та внесення конкретних змін до законодавчих актів та правил, які передбачатимуть обов'язкове носіння світловідбиваючих елементів в усіх учасників дорожнього руху, лобіювання щодо прийняття цих змін та схвальної підтримки українцями).

Шляхи реалізації проекту і терміни:

1 етап – інформаційно-просвітницький (вересень 2018 – березень 2019): широка інформаційно-просвітницька кампанія щодо безпеки дорожнього руху з залученням працівників патрульної поліції, відомих осіб, волонтерів; відвідання всіх навчальних закладів Луцька та Волині з профілактично-ознайомчою метою; висвітлення у ЗМІ, створення соціальних роликів, поширення інформації про наслідки від ігнорування правил дорожнього руху.

2 етап – дипломатично-лобістський (березень 2019 – вересень 2019): проведення переговорів з органами місцевого самоврядування, представниками бізнесу та громадських організацій про внесення змін у законодавчі акти щодо безпеки на дорогах з наголосом на обов'язковому забезпеченні світловідбиваючими елементами; у результаті зустрічей і круглих столів напрацювання конкретних пропозицій законодавцям, проектів місцевого рівня, пропозицій для бізнесу, які будуть пов'язані з безпекою на дорогах.

3 етап – практичний (вересень 2019 – грудень 2019): внесення пропозицій щодо змін у законодавство про безпеку руху; широке пропагування на всеукраїнському рівні ідеї носіння світловідбиваючих елементів; прийняття відповідних змін у законодавство депутатами Верховної Ради; передбачення коштів у бюджетах щодо забезпечення школярів світловідбиваючими елементами безкоштовно; забезпечення торгових точок наявністю флікерів для носіння дорослим населенням.

Іван Гайовий

Програмна мета: перетворення України за 5-10 років на державу європейського рівня.

1. Продати всі 3 тисячі державних підприємств, окрім підприємств оборонного значення. Оборонні повинні залишитися у держвласності. Немає і не буде чесних політиків, нема месії, який прийде і щось зробить, але є гнила совкова система, яку треба змінити.

2. Відміна податків, окрім двох: 5% із продажів та 10% соціального податку для виплати пенсій і стипендій. Це ті податки, які повинен заплатити бізнес державі. За несплату цих двох податків - великі штрафи. Це створить хороші умови для бізнесу(сприятливий клімат), і гроші будуть осідати тут.

При цьому держава повинна бути у ролі арбітра, яка регулює відносини між представниками бізнесу, не даючи монополізувати ринок.

3. Реформа судової системи+вхід України в НАТО. А також посилена робота із очищення влади.

Алла Гонтар

Програмна мета: Видобування місцевих корисних копалин для забезпечення комунальних закладів та малозабезпечених верств населення паливом.

Шляхи реалізації:

  • Створення комунального підприємства (робочих місць)
  • Підготовка нормативно-правової документації на земельну ділянку площею 13 га для видобування торфу до 2 метрів для власних потреб
  • Підготовка площі для добування торфу
  • Придбання (або оренда) техніки для валкування та пресування торфу
  • Рекультивація даної земельної ділянки під пасовище
  • Забезпечення комунальних закладів та малозабезпечених громадян паливом
  • Розробка та подання інформації про корисні копалини інвесторам

Оксана Засєкіна

Мета: Законодавча

Потрібно законодавчо врегулювати та зобов'язати виробників та замовників споживчої тари та упаковки (скло,пластик,тощо) розробляти дизайн з можливістю вторинного застосування-кінцевим споживачем у побуті, господарстві та будівництві.

Сміття — як компонент наповнювач будматеріалів.

Зупинимо Екогеноцид разом!

Ідея:

Кожен споживач будь-якого товару буде мати можливість повторно використати тару та упаковку.Будь-яка тара (скло,полімери...) повинна з'єднуватись між собою утворюючи попередньо розроблену маркетингову пропозицію у вигляді виробу, конструкції корисної у побуті, господарстві чи будівництві.

Новий дизайн тари та упаковки дає можливість кожному покупцю після споживання, використання будь-якого продукту,товару чи напою конструювати різного типу: вироби, конструкції, елементи декору потрібні у побуті, господарстві та будівництві.

Віктор Корець

Порядок. Справедливість. Невідворітність відповідальності. Особистий приклад. Незмінність принципам. І багато-багато праці, прибирання, навчання, аналіз і висновки.

Олександр Матвіїшин

Мета:

Держава створюється з метою захисту прав та інтересів громадян, які в ній проживають. Моя програма спрямована на системне накопичення коштів в бюджеті держави та їх ефективне вкладення в економіку держави для поліпшення умов проживання громадян. Ми усі разом перетворимо Україну з держави-боржника в державу кредитора. Для реалізації цієї програми потрібно зробити наступні кроки:

1) Прийняти та впровадити в дію низку нормативних документів спрямованих на подолання корупції в державі та наповнення бюджету:

  • Якнайшвидше створення антикорупційного суду;
  • Прийняти закон, за яким кожен громадянин повинен довести походження свого майна. У випадку не доведення, майно конфіскується у власність держави;
  • Прийняти закон, за яким надати можливість та встановити винагороду для громадян, які задокументовують, роблять фото-, відое- та аудіозйомку порушень з боку інших фізичних та юридичних осіб;
  • Встановити персональну відповідальність для чиновників. Приймати чиновників на посади за контрактом, з підготовленою програмою його дій. Встановити відповідальність у разі невиконання програми.
  • Запровадити принцип: "багаті платять більше податків". Чим вищий у тебе дохід, тим більший розмір податку ти повинен сплатити. Тобто, має бути прогресивна шкала оподаткування;
  • Внести зміни до податкового кодексу, за якими новоствореним підприємствам впродовж 1-3 років встановити пільгове оподаткування;
  • Спростити та зробити прозорим митне оформлення товарів. Ввести відеофіксацію процедури митного оформлення товарів, щоб кожен бажаючий мав можливість в будь-який момент через веб-камеру побачити "наживо" митне оформлення;
  • Удосконалення транспортного сполучення: ремонт доріг, аеропортів, розвиток морського та річкового транспорту.
  • Провести ремонт доріг з обов'язковою гарантією їх експлуатації впродовж визначеного часу. Так, підприємство, що проводить ремонт дороги має надати гарантію на її експлуатацію. У випадку появи вибоїн, викривлень та інших пошкоджень, зобов'язується провести ремонт дороги за свій кошт;
  • Пільгове оподаткування та прозорість для відкриття та роботи сміттєпереробних підприємств. Це сприятиме залученню інвестицій в галузь, створення додаткових робочих місць, очищенню природи.
  • Встановлення прозорих правил по видобутку та реалізації корисних копалин, що наповнить бюджет держави та збереже природу.

Роман Романчук

Програмна мета: виховати здорових, всебічно розвинених громадян України.

Завдання:

  • Побудувати дитячі майданчики із гойдалками, пісочницями, лавочками, гірками та іншими об'єктами.
  • Побудувати спортивні юнацькі майданчики із волейбольним полем, турніками, брусами та іншим інвентарем.
  • У кожній християнській церкві відкрити Недільні школи, у яких за допомогою цікавих уроків навчати дітей головних істин Біблії, проводити конкурси, ігри, естафети, брейн-ринг тощо.

Заходи:

  • Побудувати в кожному селі дитячі і спортивні юнацькі майданчики;
  • В церквах і релігійних громадах навчати дітей Слову Божому .

Територія впровадження: села, селища та невеликі міста України.

Терміни реалізації: 3 місяці.

Фінансування: за рахунок інвесторів і небайдужих громадян та гуманітарних місій.

Роман Соловйов

Програмна мета: нова політична система держави.

За роки незалежності політична система України не змінилася. Це призвело до ряду соціальних і політичних потрясінь, а також до війни. Народ України висловив на Майдані велике бажання змінити сформовану систему, але не запропонував альтернативи, що призвело до реставрації старого порядку без змоги створити необхідну платформу для сприятливих умов розвитку. Європейські моделі виявились нежиттєздатними в українських реаліях у зв'язку з сильною політичною та культурною диференційованістю населення і специфікою організації суспільного життя, яка склалася протягом багатьох поколінь.

Тому я пропоную власну структурну побудову України.

Законодавча структура

Пропоную відмінити проведення виборів у Верховну та обласні ради, а проводити вибори лише у районні та міські (селищні) ради. Після виборів районна рада повинна делегувати свого представника у Верховну і обласну Раду. Тим самим у Верховній Раді буде представлено все населення України, а не конкретні політичні формування (проекти), сформовані певними олігархічними колами. Верховна Рада буде представлена не депутатами, а делегатами від районних рад, які не матимуть сучасних депутатських привілеїв (недоторканість, фінансування з державного бюджету тощо). Делегатів можна буде відкликати зі своєї посади рішенням районної ради. Теж саме буде стосуватись і обласної ради.

Тобто, основа законодавчого і політичного життя України буде представлена районними радами, які будуть взаємодіяти між собою на загальноукраїнському та обласному рівнях, тим самим створивши спільноту не на силовому примусі більшості над меншістю (чи навпаки), а на базі консенсусів, взаємовигідних пропозицій та повазі один до одного.

Виконавча структура

Пропоную покласти вирішення всіх внутрішніх проблем на всіх рівнях на наукову спільноту (студенти, вчені, наукові центри тощо), яка є найбільш професійно адаптованою для цього.

Пропоную створити загальну базу даних проблем (ідей) всіх рівнів (селищних, міських, районних, обласних, державного), яка буде наповнюватись радами, комерційними структурами, простими громадянами та ін. фізичними та юридичними особами. Проблеми ж будуть вирішуватись різними науковими колективами на конкурсній основі за грошову винагороду, запропоновану клієнтом (для некомерційних проблем чи ідей – ставку, для комерційних проблем чи ідей – ставку або відсоток від реалізації). Це дасть змогу науковцям використати свої знання на покращення державного благоустрою.

Фінансова структура

Корупція, несплата податків, тіньовий ВВП – є одними із головних проблем сучасної України. Висловлюю свою пропозицію із подолання такого стану речей у нашій державі.

Основним вирішенням цих проблем є переведення усіх фінансів на безготівковий розрахунок. Із втратою певної незалежності буде подолана тіньова економіка у країні. Відмова від готівкового розрахунку може бути сприйнята багатьма громадянами негативно (перш за все, старшим поколінням), але більшість проблем на сучасному етапі технічно вирішуються. А натомість це сприятиме покращенню якості продукції, яка продається на базарах (бо кожен продавець змушений буде реєструватись, відповідно, він змушений буде перевіряти якість своєї продукції, щоб потім не мати проблем із законом у разі продажу неякісного товару або неякісного виконання послуг).

Інна Стретович

1. Земля і діяльність садівничих товариств.

Проблема: садівничі товариства, як такі, потерпають від відсутності грамотного управління.

Вирішення:

  • провести перевірки, із залученням податкових органів та виконавчих органів у сфері земельних відносин та відповідних рад, яким належать земельні ділянки, для виявлення та попередження порушень садівничими товариствами у сфері податкового законодавства;
  • у сфері електроспоживання – ввести спеціальний тариф для садівничих товариств у разі відсутності виробничих потужностей, адже його споживає фактично населення, а не юридична особа.
  • провести навчання для голів садівничих товариств;
  • ініціювати створення ефективної Асоціації садівничих товариств для можливості захисту саме членів таких кооперативів.

2. Захист прав споживачів.

Проблема: державні органи, часто зв'язані бюрократією для проведення ефективного та належного контролю за додержанням і відновленням прав споживачів.

Вирішення:

  • провести першу конференцію громадських організацій у сфері захисту прав споживачів;
  • створити центри захисту прав споживачів за підтримки Держспоживслужби– так званих ринкових наглядачів (на прикладі Німеччини) та надати їм право консультувати у всіх сферах, на які розповсюджується ЗУ "Про захист прав споживачів";
  • створити реєстр недобросовісних підприємців (підприємств), які найчастіше порушують захист прав споживачів;
  • посилити просвітницьку кампанію про захист прав споживачів серед школярів на уроках хімії, правознавства, у молодших класах.

3. Ціноутворення у сфері громадського транспорту.

Проблема: вартість проїзду у "маршрутках".

Вирішення:

  • внести зміни до законодавства, якими передбачити в умовах тендеру на перевезення надання економічного розрахунку ціни проїзду, а також бюджету підприємства.
  • посилити контроль за діяльністю у сфері пасажирських перевезень, особливо щодо можливості розірвання тендерних договорів із порушниками і передбачити можливість забезпечення "соціальним" транспортом для вразливих верств населення, а також для мешканців віддалених сіл (на тимчасовій основі, наприклад, на періоди весняно-польових робіт, у вихідні та святкові дні).

Андрій Ткачук

Мета:

Створення мережі мультимодальних транспортно-логістичних кластерів та базових логістичних центрів, сухих портів, терміналів, спеціалізованих перевантажувальних комплексів сприятиме більш ефективному використанню способу перевалки вантажів у ключових логістичних коридорах.

Ефективна і розвинена інфраструктура складського комплексу безпосередньо впливає на успішність господарських процесів в тому числі реалізацію експортного потенціалу та конкурентоспроможність вітчизняної продукції на нових ринках.

Сьогодні в Україні на 1000 чоловік припадає менше 15 кв.м. складських площ, більшість з яких мало пристосовані під функціональні вимоги сучасної економіки. В окремих країнах ЄС цей показник вищий в 15-17 разів.

Логістична нерухомість є однією з найбільш перспективних секторів вітчизняної нерухомості, і це обумовлено наступними об'єктивними факторами:

    • Географічне положення України;
    • Високі темпи розвитку бізнесу і торгівлі, зростаюча ділова активність і водночас дефіцит сучасних якісних складських Комплексів (клас А, В – наразі менше 10% сумарних площ);
    • Порівняно низькі витрати на будівництво та подальшу експлуатацію складської нерухомості;
    • Висока рентабельність - до 18-20% в рік., швидкий у порівнянні із Заходом термін окупності складських об'єктів - до 7 років (у Європі це більше 20 років).

Олександр Топорівський

Програмна мета: створення єдиної онлайн-бази ефективних проектів розвитку громад.

Ідея: досягти максимально швидкої мультиплікації найкращих практик місцевого самоврядування шляхом створення ресурсу – бази даних найефективніших проектів.

Цілі:

  • зосередження максимуму ефективних проектів розвитку на єдиному інтернет-ресурсі;
  • швидка мультиплікація найкращих кейсів управління громадами;
  • популяризація ефективних проектів "було - стало" та їх авторів;
  • швидкий зв'язок між авторами проекту та користувачами для уточнення деталей реалізації проектів;
  • створення "чорного списку" недобросовісних підрядників;
  • мінімізувати участь недобросовісних постачальників/підрядників у закупівлях.

Завдання:

  • створити унікальний інтернет-ресурс, де можна розміщувати матеріали про ефективні проекти розвитку громад у різних сферах (будь-хто зможе знайти цікаві проекти у сфері гуманітарної політики, побудови публічного простору, ЖКГ тощо, відкоригувати і реалізувати у своїй громаді);
  • створити "чорний список" недобросовісних підрядників (завдяки такій базі замовники ретельніше прописуватимуть умови закупівель);
  • забезпечити модерацію матеріалів та технічне обслуговування ресурсу;
  • налагодити комунікацію між авторами проектів та користувачами ресурсу (користувач зможе уточнити деталі проекту у автора онлайн);
  • розробити стратегію популяризації ресурсу у ЗМІ.

Дмитро Федчишин

Мета:

Змінити "Правила приєднання електроустановок до електричних мереж".

Проблема:

Якщо власник/користувач земельної ділянки, який планує будувати (чи будує) житловий будинок, та його земельна ділянка, відповідно до планів забудови певної території населеного пункту, є складовою частиною в новому житловому масиві чи вулиці, то питання приєднання житлового будинку до електричних мереж вирішуватиметься тільки в складі всієї електрифікації нового житлового комплексу згідно з детальними планами забудови території.

Це означає, що власники земельних ділянок на території нового житлового комплексу не можуть індивідуально замовляти послугу з приєднання окремо кожного житлового будинку до мереж, які не призначені для електрозабезпечення цієї території.

Правила визначають таке поняття, як "функції замовника електрифікації території". Відповідно до Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", функції замовника виконує безпосередньо виконавчий орган місцевої влади або може їх делегувати іншому генпідряднику (суб'єкту) у порядку, встановленому законодавством.

Також функції замовника електрифікації території нового житлового комплексу може виконувати кооператив забудовників території (громадська організація) шляхом створення юридичної особи, якому виконавчий орган місцевої влади відповідним рішенням делегував функції замовника із електрифікації відповідної території.

Про те, тут є так зване "але" після виготовлення документації, проведення електрифікації території житлового комплексу за кошти кооперативу(якщо такі є) або кошти виконавчих органів місцевої влади, після чого нова електромережа буде передана в одну із ПАТ "обленерго".

Стоїть питання, кошти, які сплачують державні компанії, громадяни України недостатньо для того щоб Пат "обленерго" провів самостійно такі види робіт?.

Результат:

Спрощена система електрифікації території житлового комплексу. При розробленні та затвердженні кварталу, ПАТ "…енерго" на підставі рішення органу місцевої влади ,за власний рахунок проводить електрифікацію житлового кварталу.

Що стосується лісового господарства.

З проведеною децентралізацією та утворенням ОТГ є потреба у збереженні лісів, які перебувають на території, що належить ОТГ. Необхідно передати ліси у власність ОТГ, які зможуть контролювати їх використання, збереження. Крім ОМС, громадяни громади здійснюватимуть нагляд за правомірними діями виконавчих органів щодо збереження лісів.

Це не одна проблема яку необхідно вирішити (бізнес, який потопає в податках, державні установи, які за використання електроенергії сплачують більше трьох грн за 1 кВт, корупція, яка ще більше розвивається, сміття – одна з першочергових та екологічних проблем…) накладення штрафних санкцій в розмірі 300 грн це є абсурдним, адже не породжує у винуватця почуття відповідальності.

Сергій Цюриць

Програма:

  1. В основу шкільної освіти потрібно ставити логіку та математику.
  2. Під час вивчення математики потрібно здійснювати поділ класу на дві групи.
  3. Навчальний план 1-4 класів повинен передбачати навчальний предмет "Я – УКРАЇНЕЦЬ" у якому потрібно навчати, як сортувати сміття, як поводити себе в громадському транспорті, що значить бути українцем тощо. Це виховний курс українця. Практична сторона предмету передбачає зворотній зв'язок через сім'ю. Вчитель-учень-батьки. Таким чином школа намагатиметься змінити ментальність батьків через дітей. Звичайно, що необхідно вводити відповідальність батьків за нецензурну лексику їхніх дітей, поведінку в транспорті, засмічування вулиць.
  4. Навантаження для учнів 1-4 класів повинно становити 20-22 години на тиждень, для 5-9 класів – 25-30 годин. Для 10-11 класів – 30 годин. Сьогодні учень має усі можливості навчатися самостійно. Тож на уроках його потрібно мотивувати і дати поштовх до вивчення потрібної дисципліни.
  5. Підвищити статус вчителя.
  6. Вчителів, як і лікарів, потрібно навчати на майбутньому місці роботи – в школі.
  7. Навантаження вчителя передбачає ставку 18 годин (необхідно встановити обмеження до 22 годин). Вчитель повинен готуватися до уроків, але й повинен витрачати час на власну сім'ю і відпочинок. Тож надмірне перевантаження вчителя сприятиме його вигоранню.
  8. Одночасно з навчанням дітей необхідно проводити навчальні заняття для батьків. Важко вчителю навчати, дотримуючись демократичних стандартів, коли дома переважає авторитарний стиль.
  9. Автоматизація та комп'ютеризація освітнього процесу.
  10. Гімназії повинні бути у кількості одна на 60-70 тис. населення. Набір у гімназію потрібно здійснювати за незалежною структурою. Обмеживши будь-який натяк на хабар чи родинні зв'язки.
  11. Моніторинг якості освіти потрібно здійснювати через онлайн-тестування, під прицілом веб-камер.
  12. Позашкільна освіта повинна бути безкоштовною.

Сергій Чуріков

Програмна мета:

Створити умови для легального ввезення вживаних авто з ЄС.

Для цього - скасувати обмеження на ввезення та продаж усіх авто з пробігом. Установити розумні податки, які становитимуть близько 25% вартості авто (не більше 5% мита та 20% - "формула 5/20").

Очікуваний ефект:

• Прямі надходження до державного бюджету на рівні 20 млрд. грн./рік.
• Поштовх до розвитку малого та середнього бізнесу (сфера автосервісу, підприємці, що займаються імпортом та продажем вживаних авто, утилізація автомобілів).
• Збільшення податкових надходжень через збільшення споживання палива (акциз, ПДВ).
• Покращення мобільності трудових ресурсів (не секрет, що робочі місця концентруються в великих містах і сільське населення у багатьох випадках не може отримати роботу через відсутність доїзду до роботи).
• Легалізація автівок на іноземних номерах.

Тарас Шкітер

Проект "Захист інтересів виборців в округах без депутатів".

Мета проекту: проект "Захист інтересів виборців в округах без депутатів" спрямований на вирішення проблеми належного представництва інтересів громадян у місцевих радах України, захист їхніх інтересів та актуалізація необхідності зміни виборчої системи.

Проміжною метою проекту є підвищення рівня бюджетного фінансування 12 територіальних виборчих округів, від яких не було обрано депутатів до Луцької міської ради, а також покращення комунікації мешканців таких округів з місцевою владою для усунення нагальних проблем та вирішенн я невідкладних питань.

Кінцевою метою проекту є розробка пропозицій щодо вдосконалення виборчого законодавства, які унеможливлюватимуть існування "округів без депутатів" в Україні.

Часові рамки реалізації: серпень 2017 року – грудень 2019 року.

Етапи проекту:

1-й етап. Вивчення проблематики на "округах без депутатів".

2-й етап. Розробка проекту рішення міської ради про додаткове фінансування "округів без депутатів" та прийняття його на сесії міської ради.

3-й етап. Ознайомлення мешканців із механізмом залучення коштів на "округи без депутатів".

4-й етап. Проведення інформаційної кампанії на загальнонаціональному рівні про проблематику "округів без депутатів" та надання консультацій представникам інших органів місцевого самоврядування щодо розробки подібних програм та шляхів їх реалізації.

Надрукувати
мітки:
коментарів