Поділитись:

Фірма з групи "Континіум" вдруге підняла ціни на дизель для залізниці

П'ятниця, 01 квітня 2016, 18:01
Фірма з групи «Континіум» вдруге підняла ціни на дизель для залізниці

Компанія "Вог Аеро Джет", яка була визнана переможцем останнього тендера на поставку дизпалива "Укрзалізниці", вчергове за домовленістю із залізничниками підвищила вартість ресурсу.

Таким чином вона виросла вже на 21 % у порівнянні з ціною, запропонованою під час тендеру, і перевищила актуальні ринкові ціни. Про це свідчить лист філії "Центру забезпечення виробництва" (ЦЗВ) на адресу однієї з залізниць про постачання палива, копією якої володіє OilNews, – повідомляють Наші гроші.

Поставка 2 тисяч тонн палива, затверджена 29 березня, буде проводитися за ціною 16 850 грн/т.

Ця ціна вже на 21% вище від 13 959 грн./т, з якими "Вог" виграв тендер у лютому. Тоді заявка була дешевшою від ринкових цін, однак вона дозволила фірмі з групи покійного нардепа Ігоря Єрємєєва виграти тендер загальною вартістю 1,40 мільярда гривень.

Нинішнє підняття ціни вже друге після тендеру. Спочатку "Вог" підняв ціну дизпалива до 15 230 грн/т, а тепер до 16 850 грн/т І це вже набагато дорожче ніж у конкурентів, які на тендері пропонували нормальні ринкові ціни на паливо, однак програли підряд через занижену вартість тендерної заявки "Вогу".

* * *

За даними цінового моніторингу "Консалтингової групи "А-95", тепер ціна "вогівського" дизелю для залізниці перевищила ринкову. Ринкова вартість дизпалива 31 березня 2016 року становила 16 620 грн/т.

Своєю чергою, в коментарі OilNews "ЦЗВ" заявив, що коригування ціни протягом дії договору, укладеного з нафтотрейдером WOG, знаходиться в правовій площині.

Більш того, там стверджують, що переглянута ціна ДП залишається на 15% нижче ринкової.

Минулого року тендерне законодавство було змінено таким чином, аби "Укрзалізниця" могла проводити крупні закупівлі палива відразу враховуючи світові коливання та курс долара.

Однак наприкінці минулого року через скарги маловідомих фірм до Антимонопольного комітету "Укрзалізниця" прибрала з конкурсної документації формульне ціноутворення палива та прив'язку ціни до котирувань Platts (визнане у всьому світі джерело інформації про ціни на енергоресурси) та валютного курсу.

Тепер закупівельна ціна дизпалива для залізниці як і у попередні роки залежить знову від довідок "Держзовнішінформу" про цінову кон'юнктуру, які постачальник самотужки отримує у цього підприємства і подає залізниці на доказ зміни ринкової ціни товару. Така норма діяла останні роки і весь цей час фірми з групи покійного нардепа Ігоря Єрємєєва отримували найбільші підряди залізниці.

У 2015 році компанія "ОККО" намагались порушити монополію "єрємєєвців", вигравши тендерзалізничників на поставку палива по цінам, прив'язаним до світових котирувань та валютного курсу.

Однак вже через кілька днів після відхилення заявки "Вогу" на користь ОККО стало відомо прокритичну ситуацію із дизпаливом від Єрємєєва – у залізничників залишились мізерні запаси і вони домовились про продовження поставок "ВОГу". А поставки від ОККО згодом були заблоковані у судахфірмою "Дайджест груп" – дилером "ВОГу".

Довідка: ТОВ "ВОГ АЕРО ДЖЕТ" входить у паливну групу "Континіум". Фірма зареєстрова у Києві. Її засновником є фірма ТОВ "ВОГ ТРЕЙДИНГ" із розміром внеску до статутного фонду 305 тисяч гривень. Прослідкувати кінцевого власника фірм виявилося скадніше, ніж здавалося на перший погляд.

Отож засновниками "Вог трейдинг" є ТОВ "Дукат" (Луцьк) та приватна компанія "Вест Оіл Груп Холдінг Б.В." (Нідерланди).

"Дукат", своєю чергою, заснували ТОВ Науково-виробничий центр "Євродім" та приватна компанія "Вест Оіл Груп Холдінг Б.В." (Нідерланди).

"Євродім" – фірма, зареєстрована "Дукатом" і приватною компанією "Вест Оіл Груп Холдінг Б.В.".

Надрукувати
мітки:
коментарів
04 березня 2024
14:30
13 лютого 2024
12 лютого 2024
10 лютого 2024
13:05
31 січня 2024
27 січня 2024
22 січня 2024
19 січня 2024
10 січня 2024
24 грудня 2023
13:56