Емейл-маркетинг: як заробити більше

Однією з найбільш ефективних технологій для ведення бізнесу сьогодні є email-маркетинг. Ваше вміння створювати та відправляти у потрібний час креативні та цікаві листи може "працювати на бренд" та налагодити комунікацію з вашим клієнтом. Результатом можуть бути продажі: як нові, так і повторні. Завдяки вміло написаному меседжу ви можете втримати або повернути клієнта.

***

Своїм досвідом про те, як швидко підвищити продажі за допомогою email-маркетингу, поділився засновник компанії "eSpuntik" Дмитро Кудренко з міста Дніпропетровська.

Засновник компанії "eSpuntik" Дмитро Кудренко

"У якийсь момент ми зрозуміли, що заробляти на аутсорсигу можна лише через збільшення кількості людей. Тому вирішили створити продукт і до нього додавати нові сервіси. Так з'явилася наша компанія", – розповідає Дмитро.

Агенство довгий час працювало з email-маркетингом, але, як виявилося, в Україні всім був потрібен спам. Його перевагою було те, що він масовий та його розсилання обходиться дешевше. Тому компанія почала навчати людей, щоб ознайомити з продуктом, який вони виробляють. Організовували семінари, конференції.

Дмитро каже, що відвідує всі масштабні заходи, які присвячені email -маркетингу, у цілому світі, дуже часто буває в США.

Email – це лише канал для сповіщення. І те, як його донести до споживача, немає значення

"За email-маркетингом майбутнє, адже якщо людина немає часу розмовляти з вами по телефону, можна відправити їй електронний лист", – з усмішкою зауважує експерт.

Email може проникати в бізнес дуже швидко, адже він перебуває у системі управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM). Customer Relationship Management (управління відносинами з клієнтами) – це прикладне програмне забезпечення для організацій, призначене для автоматизації стратегій взаємодії із замовниками (клієнтами), зокрема, для підвищення рівня продажів, оптимізації маркетингу і поліпшення обслуговування клієнтів шляхом збереження інформації про клієнтів і історію взаємин з ними, встановлення і поліпшення бізнес-процесів і подальшого аналізу результатів.

Для того, щоб здійснювати продажі, з кожним клієнтом потрібно спілкуватися. За допомогою email-розсилання це робити зручно, тому що воно персоналізоване, масштабоване, повідомлення бачать лише ваші клієнти.

Порада для HR-менеджерів та керівників

Для управлінського досвіду email-розсилання може допомагти заощадити час на особистому спілкуванні. Наприклад, до вас у компанію приходить новий співробітник. Звичайно, що він отримує завдання, виконання яких упродовж певного часу (наприклад, тижня) потрібно буде перевірити. Оскільки робочий графік може бути дуже перенасиченим ( відрядження, ділові зустрічі), про контроль можна просто забути. Приїжджаєте на офіс, а він працює вже два місяці!

Для допомоги керівнику можна налаштувати автоматичне розсилання емейл-повідомлень ( із зазначенням дати, коли має бути надіслана відповідь) для нових співробітників, які можуть містити такі запитання:

  • Як твої справи?
  • Чи подобається робота?
  • Яких цілей хочеш досягти на наступному тижні?
  • Що заважає працювати?

"Новачки" надішлють на них відповідь вчасно і таки чином можна контролювати їхню роботу.

Поради для бізнесу

Для того, щоб прадавати, потрібно починати з малого: розповсюджувати промо-розсилання. Але що робити після того, коли це вже зроблено?

У США, наприклад, існують компанії, які створюють емейл-повідомлення, в момент відкриття яких починає відображатися відео зі звуком. В Україні прийнято, що під час прочитання листа ми бачимо лише картинку.

Зможуть допомогти налагодити партнерські відносини, за словами Дмитра Кудренка, так звані листи навздогін ("по гарячих слідах").

"Де ви не зустрілися б, які контакти не отримали б, прийдіть додому і відправте Follow-up повідомлення (лист-нагадування). Зафіксуйте контакт", – зауважує розробник.

Потрібно відправляти лист, в якому має бути вказане:

  • ім'я людини, привітання;
  • місце, де ви зустрілися;
  • можна використати назву компанії (написати: дуже чудово, що ваша компанія допомагає користувачам досягти більшого, адже переважно це і є основною місією);
  • нагадати про себе: мене звати (ім'я), дуже приємно було поспілкуватися, ось моє фото;
  • можна додати яскравий момент із зустрічі, яким всім найбільше запам'ятався.

Завдяки своїй власній активності, можна отримати багато листів-відповідей і знайти партнерів для майбутньої співпраці.

"В Україні зазвичай пишуть: мене звати (ім'я), я працюю (назва компанії), ми займаємося (сфера діяльності), ми зустрілися (вказане місце). Люди не запам'ятовують імена, назви компаній, і лист може загубитися, бути нецікавим. Потрібно вибудовувати логіку мислення людини та створювати відповідний "лояльний настрій" для співробітництва", – стверджує Дмитро.

Також він звертає увагу на те, що листи не повинні бути адаптивними (виглядати однаково у всіх браузерах). Потрібно реагувати на кожен "клік" користувача і надсилати пропозиції товарів, які зацікавили потенційного покупця. Зазвичай в Україні цього не роблять.

Навіщо купувати стратегію, якщо ви робите два кроки вперед, а потім все змінюється

"Якщо ви надіслали лист, а його не прочитали, потрібно надіслати ще один лист, але змінити ім'я, тему, так роблять у нас. А за кордоном пишуть інакше: "ми просто хотіли переконатися, що ви прочитали наш лист, тому надсилаємо його ще раз", – пояснює фахівець.

На ефективність ведення бізнесу може впливати і швидкість реакції на вхідні повідомленнями (незалежно від часу доби), адже ціллю надісланого листа є те, щоб людина на нього відповіла, а тоді вже можна буде продати товар.

У листах немає бути адаптивності (виглядає однаково у всіх браузерах). Потрібно реагувати на кожен "клік" користувача і надсилати пропозиції від сторінки, яка зацікавила. Зазвичай в Україні цього не роблять.

Наприклад, анонс відомого всім серіалу "Гра престолів". Компанія, яка його розробляла, створила два різних повідомлення. Для категорій глядачів, які не дивилися серіал, відправляли анонс, в якому зазначається, що найближчим часом буде прем'єра, подивись попередні серії, будь готовим, в тренді. Темою листа була дата прем'єри серіалу (чітко і зрозуміло).

А тим, хто бачив попередні сезони серіалу, відправляли листи, в яких було написано: дізнайтеся, хто наступний (специфіка серіалу полягає в тому, що там постійно вбивають головного героя).

Темою листа були слова: зима близько, хоча прем'єра відбувалася весною.

Маркетологи, якщо ви читаєте журнал "Playboy", вивчайте заголовки!

Також слід звернути увагу на те, що, напевно, кожному хотілося б, щоб емейл-повідомлення, які ми отримуємо, були особливими. То чому б їх такими не зробити? Наприклад, люди багато часу можуть проводити на сайті, а отримувати повідомлення, яке не мають індивідуальності.

"В темі листа потрібно писати те, що просить людина. Наприклад, повідомлення не про те, що на сайті діє знижка, а конкретно вказати, якою буде знижка на той товар, яким цікавиться споживач. Такий підхід 100 % гарантує, що ваш лист відкриють і прочитають", – запевняє Дмитро.

Наприклад, можна розглянути роботу сайта, який займається продажем сорочок для чоловіків. Тим, хто цікавиться розпродажем, знижками, відправляємо знижки-пропозиції, а тим, хто цікавиться власне сорочками, відправляємо звичайну пропозицію, адже якщо людина цікавиться, то може купити сорочку і без знижки (немає цілі зробити 50 продажів, а є ціль заробити більше).

Досить потужно email-маркетинг працює у США. Залежно від погодніх умов у листі відображається відповідний банер. Відображається стан доставки товару на картинці, карта для кожного місця розташування магазину, змінюють фон листа, залежно від міста.

Також листи можуть змінюватися після відправлення, у момент прочитання. Дуже популярними є лічильники зворотнього відліку. Також використовують технологію персоналізації відео. Наприклад, на листівці можна побачити своє ім'я. Переважно люди звикли бачити своє ім'я в тексті.

Як створити ефективний емейл

Ми продаємо сервіси, а досягти чогось більшого можна лише за допомогою креативних ідей

Для того, щоб створити ефективний емейл-лист, найперше, що потрібно зробити, – замовити його створення у чотирьох різних агенцій. Перемагає, зазвичай, найоригінальніший, з невеликою кількістю тексту. Щоб дізнатися, чому одні листи мають ефект, а інші ні, потрібно постійно тестувати ідеї.

Дмитро Кудренко виокремлює чотири види аналізу даних під час створення емейлу:

  • перший – базовий (емейл просто існує і ним користуються, щоб досягти успіху);
  • другий – атоматизація (збір даних про активність користувача);
  • третій – повсякденна сегментація (конфіденційні дані про продажі);
  • четвертий – споживча сегментація (BigData).

Для того, щоб email-маркетинг приносив користь для вашого бізнесу, потрібно дотримуватися, на думку фахівця, стратегії, яку він називає "ShuHaRi":

"Shu" – виробляється практика написання повідомлень, масове промо-розсилання;

"Ha" – комбінування даних і заперечення правил;

"Ri" – з'являється розуміння, як користуватися маркетинговою стратегією та створювати нові правила.

Автор:Вікторія Чубарко
* * *

Сподобалося? Підпишіться на нашу сторінку в Facebook. Також завжди будьте в курсі найважливіших новин, використовуючи чат-бота у Messenger. Ми не будемо спамити. Чесно :)
Якщо ви помітили помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Надрукувати
Волинь
Опубліковано:
17.05.2016 21:00
Переглядів1261
Коментарів0
Поділитись
Залишити коментар
Коментувати
останні новини
22-01-2018 21-01-2018
Вибір редактора

Рейтинг