Як успішно продати товари та послуги в інтернеті

Волинська торгово-промислова палата та рекламне агентство ARTEFACT.St провели майстер-клас на тему: "Інноваційні можливості просування товарів та послуг".

Директор та засновник агентства ARTEFACTS.St Андрій Сірук розповів про те, як продавати продукт, не виходячи з офісу.

Директор та засновник агентства ARTEFACTS.St Андрій Сірук

Традиційна реклама (телебачення, преса) втрачають свою популярність, витрати на неї з кожним роком зменшуються. Покупці переходять "в онлайн" та все більше цікавляться контекстною рекламою (принцип розміщення реклами, коли вона орієнтується на зміст інтернет-сторінки вручну або автоматично. Може бути у вигляді банера чи текстового оголошення).

Приклад текстової контекстної реклами в інтернеті

"Під час кризи у нас збільшилася кількість замовлень, адже бізнес шукає нові канали пошуку клієнтів", – стверджує експерт.

Звичайно, що топовими рекламодавцями в інтернеті є торгівельні сайти. За підрахунками експертів, бюджет на контекстну рекламу в ніші електроніки складає від 400 тисяч до 900 тисяч гривень на місяць, в залежності від сезону. Наприклад, інтернет-магазин "Розетка" витрачає майже 10 мільйонів гривень на місяць.

Андрій Сірук наголошує, що потрібно постійно рахувати, скільки коштів вкладається в розвиток різних рекламних каналів та аналізувати об'єми продажів. Важливим показником є також кількість ключових слів за допомогою яких можна знайти інформацію про товар чи послугу.

"У "Розетки" більше ніж 240 тисяч фраз, за якими вона рекламується, друге місце займає "Comfy.ua", – зауважує Андрій.

Особливості контекстної реклами:

  • трафік (нові користувачі);
  • брендинг;
  • впізнаваність;
  • повторний контакт з аудиторією (продукт вас "переслідує", якщо ви раніше ним цікавилися)
  • швидкість (можна запустити за 15-20 хвилин);
  • можливість швидкого відключення.

Банер

За допомогою такого виду реклами можна охопити аудиторію споживачів, яку, дійсно, зацікавив ваш продукт і ви будете витрачати кошти "за інтереси".

Пошук за допомогою таргетування (націлювання)

Такий вид пошуку може здійснюватися за допомогою:

  • ключового слова
  • дня тижня, часу доби
  • пристроїв (мобільний телефон, ноутбук, комп'тер)
  • регіону (країна, область, місто).

Для пошуку інформації за допомогою сайтів-партнерів можна використовувати всі вищезазначені теги, але є додаткові можливості – такі, як дослідження інтересів аудиторії (охоплює людей, які вам потрібні), тематику сайтів (охоплює всі сайти, які стосуються певного продукту), вік і стать.

"Контекстна реклама може дати легкий старт для просування бізнесу за кордоном. Адже її можна запустити в інших регіонах, країнах, навіть якщо фізично ви там не знаходитеся. Зазвичай, таким видом реклами користуються клієнти, які планують виходити на інші ринки", – коментує експерт.

І додає, що на ринку Західної України популярним для розміщення реклами є Google (майже 70 % аудиторії, більше кліків) та Яндекс (30 % аудиторії, дешевша ціна, але менше кліків, більший середній чек).

Пошук за брендовими запитами

Потрібно завжди займати перші позиції в результатах пошуку, адже тоді збільшуються шанси, що ваш товар буде краще продаватися. Також у цій сфері можуть використовуватися "запити за конкурентами". Але згадувати в тексті реклами свого продукту ім'я конкурента заборонено законом, тому тому, слід бути обачними.

YouTube – формуємо бренд

У цьому сервісі можна розміщувати банери, які "переведуть" вашого клієнта до відео, що демонструє вашу продукцію. За словами експерта, у Волинській області цей сервіс дуже популярний. Він дає можливість:

  • безкоштовного показу ролику до 30 секунд;
  • WOW-ефект;
  • концентрацію уваги.

"Відеоролик у ютубі здійснює WOW-ефект. Для багатьох людей, це означає, що ваша фірма дуже "солідна", якщо тут рекламується", – з посмішкою наголошує доповідач.

Брендова реклама на сайтах-партнерах

Брендову рекламу на сайтах-партнерах можна розмістити безкоштовно, платити потрібно лише за кожен клік, коли потенційний покупець натискає на ваш банер. За допомогою реклами вашого товару на сайтах-партнерах можна досягти:

  • підвищення впізнаваності свого бренду;
  • залучення нових клієнтів;
  • формування попиту;
  • взаємодію з користувачами.

Ремаркетинг – повернення своїх користувачів

За допомогою ремаркетингу ви можете рекламувати свій продукт тим, хто вже був вашим клієнтом. Або купував вашу продукцію, або цікавився нею на вашому сайті. Для збільшення об'єму продажів можна використовувати також "динамічний ремаркетинг" (коли вас "переслідують" ті товари, якими ви цікавилися).

Використання прайс-агрегаторів

Цей сервіс стане в нагоді для власників інтернет-магазинів. Прайс-агрегатори (сайти порівняння цін), де покупці цікавляться ціною товару, популярністю, відслідковують кількість позитивних та негативних відгуків. Перевагою таких сервісів є те, що аудиторія, яка на них "заходить" вже знає, який товар чи продукт вона хоче придбати, але ще не визначилися кого з виробників обрати. Користувачами таких сайтів є люди, що максимально близькі до покупки, а також вони забезпечують високий рівень конверсії (співвідношення числа відвідувачів сайту, що виконали на ньому будь-які цільові дії і загальної кількості відвідувачів сайту, визначене у відсотках).

За словами експерта, найдешевша ціна не завжди стимулює клієнта купити запропонований товар, важливе значення мають відгуки тих людей, які вже здійснили покупки.

E-mail-маркетинг

Переваги використання сервісу:

  • низька вартість;
  • лояльна аудиторія (розповсюдження листів для вашої клієнтської бази)
  • високий рівень конверсії;
  • можливість автоматичних відсилань;
  • практично миттєва реакція.

На завершення Андрій Сірук радить всім, хто вкладає гроші у рекламу в інтернеті користуватися такими системами аналітики як Яндекс. Метрикою та Google Analytics для того, щоб вимірювати результати роботи і знати, як їх покращувати.

"За допомогою використання цих аналітичних сервісів ви зможете відслідковувати ефективність інтернет-реклами та визначати чи збільшила вона об'єми продажів товару і чи варто витрачати на неї кошти в майбутньому", – наголошує експерт.

Автор:Вікторія Чубарко
Сподобалося? Підпишіться на нашу сторінку в Facebook.
Якщо ви помітили помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Надрукувати
Волинь
Опубліковано:
03.06.2016 10:00
Переглядів1493
Коментарів2
Поділитись
Залишити коментар
Коментувати
10:32
13.07.2016
Анна
Порад для успішного продажу є справді багато. А у №6 журналу «Експеримент» прочитала цікавий підхід, що діяльність компанії повинна стояти на «стовпах віри»: в себе, в компанію, в товар. Варті уваги думки!
12:13
03.06.2016
Лучанин
Дуже цікава презентація!Автор молодець!
останні новини
Вибір редактора

Рейтинг