"Наш Край" збільшив власне виробництво на 22 %

Перший магазин мережі супермаркетів "Наш Край" розпочав роботу у 2001 році. Уже наступного року покупці отримали змогу купувати у відділі бакалії продукцію, на упаковках якої було написано "Наш Край". Асортимент товарів у супермаркетах торгової мережі налічує близько 25 тисяч найменувань, 345 з яких – товари власного виробництва. Особливістю цієї продукції є те, що вона коштує значно дешевше за аналогічні товари відомих брендів.

Мережа супермаркетів "Наш Край" стала піонером private label в Україні, адже вона першою зайнялася реалізацією продукції, виробленої під власною торговою маркою (ВТМ).

"Конкурент" поцікавився, чи користується популярністю private label у волинських супермаркетах "Наш Край" та чи планує торговельна мережа збільшувути асортимент товарів власного виробництва.

***

Чи потрібно переплачувати за відомий бренд?

Основними мотивами для створення власних торгових марок є постійна присутність товарів власної торгової марки на полицях магазинів. Така практика дозволяє сформувати лояльність не тільки до самого продукту, але і до всієї мережі. Своєю чергою, лояльність покупців є основним показником стабільності та успішності компанії.

У торговій мережі кажуть, що товари власної торгової марки дають можливість запропонувати покупцям продукцію, яка відповідає найвищим споживчим якостям, але при цьому коштує значно менше.

"Тісна співпраця з виробниками, відсутність посередників і витрат на рекламу дозволяє нам дати нижчі ціни, ніж аналогічні товари відомих виробників. По-друге, це якість нашої продукції. Мережа "Наш Край" зацікавлена в тому, щоб покупці, купуючи товари наших ВТМ, отримували дійсно якісний продукт, який відповідає стандартам, – хороша якість за оптимальну ціну", – розповідає керівник відділу ВТМ Ігор Гульцев.

Ігор Гульцев
Сьогодні у мережі представлені чотири ВТМ, а саме: "Наш Край", "Пані Фаня", "Зерниця", "Арія". Вони представлені як у food так і non-food сегментах. Практично всі товари, які введені в асортимент, користуються популярністю серед покупців. Найбільша частка ВТМ мережі "Наш Край" представлена у товарних категоріях: олія, овочева консервація, рибні консерви, фасовані крупи, печиво.

Частка впровадження товарів власного виробництва залежить від стратегії мережі, формату торгових закладів, товарної категорії та інших чинників.

Ріст асортименту

Ігор Гульцев каже, що за 2015 рік приріст частки ВТМ в сумі реалізації мережі зріс до 6,5 %. Цей показник стабільно росте. Це свідчить про те, що товари власної торгової марки користуються попитом серед покупців.

Мережа супермаркетів "Наш Край" активно розвивала власні торгові марки упродовж 2016 року. За цей період ріст кількості ВТМ склав 22 %. Це стало можливим завдяки введенню більше 50 нових ВТМ в асортимент в категоріях хаусхолд, кондитер, консервація.

За перше півріччя 2016 приріст продажів ВТМ становив 15 %, що значно перевищив показники минулого року. Зараз в асортиментній лінійці представлено понад 345 найменувань товарів в 50 категоріях в food і non-food сегментах. Найбільша частка ВТМ в овочевої консервації, рибних консервах, фасованих крупах, печиві, соусах різних видів.

Зростання ВТМ присутнє також в категоріях супутніх товарів, асортимент ВТМ розширений в паперовій групі і групі household.

"Під час прийняття рішення про введення нового асортименту ми вивчаємо ринок, спираючись на дані компанії "Nielsen". Також цікавимося товарами-новинками, що з'явилися в асортименті українських виробників і аналізуємо продажі власної мережі. Тільки після цього приймаємо рішення. Мережа вводить під ВТМ тільки ті товари, які користуються попитом у споживачів", – розповідає керівник відділу ВТМ.

Контроль якості


Якість продукції – це найважливіша вимога, яку торговельна мережа ставить до виробників. Тому перед тим, як укласти угоду про співпрацю, фахівці тестують якість продукції і, якщо задоволені результатом, з'ясовують, яка ціна буде найвигіднішою.

"Наш покупець не повинен переплачувати за бренд, але отримувати відповідну якість за оптимальну ціну. Враховуючи великі обсяги замовлення і довготривалість співпраці, ми отримуємо кращу ціну. Також у нас є свої стандарти співпраці та домовленості з постачальниками щодо відтермінування. Якщо за всіма пунктами досягнуто домовленостей, тоді укладаємо угоду про співпрацю", – каже Гульцев.

І додає, що фахівці торгової мережі перевіряють товар на відповідність зовнішнього вигляду на етикетці та смаковим якостям затвердженому продукту-аналогу. Крім того, проводять лабораторне тестування на відповідність продуктів нормам та стандартам, періодично організовують дегустаційні комісії задля забезпечення оцінки якості харчової продукції.

***

Торгова мережа "Наш Край" не збирається зупинятися на досягнутому і у 2016 році планує більше розвинути групу супутніх товарів, а також ще незайняту категорію молокопродуктів (молоко, сирки).

"Над розвитком нових ВТМ в цих двох категоріях плануємо закцентувати свою роботу до кінця 2016 року. Але в цілому у нас в асортименті 345 товарів власної торгової марки, є ще простір для розвитку! Тому ми з оптимізмом дивимося на розвиток private label в нашій мережі", – ділиться планами на майбутнє керівник відділу ВТМ.

Сподобалося? Підпишіться на нашу сторінку в Facebook.
Якщо ви помітили помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Надрукувати
Волинь
Опубліковано:
27.09.2016 10:00
Переглядів1311
Коментарів0
Поділитись
Залишити коментар
Коментувати
останні новини
Вибір редактора

Рейтинг