Поділитись:

Євген Дудка: про "бочку" ефективності та якісне управління компанією

Вівторок, 18 жовтня 2016, 14:00
Євген Дудка: про

Засновник групи компаній ТМ "ВІЛІЯ" Євген Дудка розповів про принципи управління, які дозволили його підприємству стати успішним.

Про важливість дисципліни і організації праці та "бочку" ефективності, днищем якої є управління бізнесмен розповів в інтерв'ю виданню Агрохолдинг України-2016, – пише AgroPortal.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ЄВГЕН ДУДКА: "ДОСИТЬ ПЛАКАТИСЯ! АГРАРНИЙ БІЗНЕС – ЦЕ КЛАСНА СПРАВА!"

З його слів, ключову роль в ефективному господарюванні грають управління людським ресурсом, розуміння процесів топ-менеджментом, правильний маркетинг і визначення компанією місця на ринку.

"Два роки тому у нас була ручна система управління, – розповідає Євген Дудка. – Тепер підприємство змінилося, і на наступний рік плануємо перейти на корпоративну систему управління. Раніше ми кожному розповідали, що він повинен робити, за підписом першої особи, а зараз – визначаємо завдання за напрямками".

Основним досягненням своєї компанії аграрій називає збалансованість управління і технології.

Не потрібно вірити в "чарівну таблетку", яка від усього допомагає

Не потрібно вірити в "чарівну таблетку", яка від усього допомагає, вважає Євген Дудка. Підприємства можуть працювати в однакових умовах, але одне з них ефективно, а інше – ні. Чому? Все залежить від керівника, він приймає рішення: які технології вибрати, які ресурси придбати, залучає кредит, забезпечує результат.

"На мою думку, менеджмент у всьому ланцюзі агровиробництва є найважливішим. Сама технологія нічого не дасть, поки не буде дисципліни на виробництві, поки не буде ресурсного забезпечення, поки не буде організації праці. Це гарне слово, в основі якого – організація праці, дисципліна і ресурси. Якщо говорити про пріоритети, то в першу чергу – це організація роботи, в другу – забезпеченість ресурсами, в третю – дисципліна", – пояснює керівник.

Наприклад, основний фактор ефективності в рослинництві – врожай. Його можна збільшувати екстенсивним шляхом, тобто нарощуванням кількості оброблюваної землі, і інтенсивним – завдяки збільшенню врожайності на площах, які вже існують. Гроші виробника – це врожай, помножений на ціну.

Найближчі кілька років будуть важкими в ціновому сегменті. Єдине, що ми можемо зробити, – це збільшити врожайність

"На вартість ми не впливаємо, але ми впливаємо на вал. Найближчі кілька років будуть важкими в ціновому сегменті. Єдине, що ми можемо зробити, – це збільшити врожайність. Тому основною зоною нашого управління є врожайність – планування, правильна сівозміна, якісне насіння, необхідне добриво, надійний захист і збір без втрат. Ось ті фактори, які є дощечками "бочки" ефективності, а управління, на мою думку, – це днище, основа, яка їх тримає", – розповідає Євген Дудка.

При цьому аграрна політика, з його слів, мало впливає на ефективність діяльності агропідприємства. Скасування спецрежиму ПДВ групу ТМ "ВІЛІЯ" не лякає. "У нас раніше не було відшкодування по пшениці, рапсу і кукурудзи, а зараз ми заходимо в цивілізовані відносини", – говорить засновник групи.

Надрукувати
мітки:
коментарів