Дизайнерський одяг чи продукція мас-маркет брендів: експерти з’ясували, що частіше купують українці
Результати різних досліджень та опитувань споживачів свідчать, що одяг посідає друге місце у списку пріоритетних покупок українців. На першому — харчові продукти.
Хоча війна внесла корективи в споживчу поведінку українців, попит на одяг зберігся. Змінилися пріоритети та частота оновлення гардероба. Брендові моделі стали менш популярними, а попит на недорогі модні речі збільшився. Зросла частка тих, хто купує в інтернет-магазинах. Для замовлення споживачі стали частіше використовувати промокоди на знижку, купувати під час сезонних та акційних розпродажів.
Критерії вибору
Потреба в оновленні гардероба є постійною. Хтось купує одяг, бо потрібно ходити на роботу. У когось змінився розмір чи речі зносилися. Є ті, кому обновка потрібна для святкового заходу. Частина людей любить мати стильний вигляд, а фінансові можливості дозволяють іти в ногу з модою.
Важливим критерієм є ціна. В умовах економічної нестабільності люди намагаються економити. Тому популярність сайтів на зразок https://emporium.com.ua/, де зібрані актуальні акційні пропозиції та знижкові промокоди, зросла в рази. Причина в тому, що, застосувавши, скажімо, під час оформлення замовлення в Ансвер промокод з https://emporium.com.ua/answear, можна придбати потрібну річ на 25-40% дешевше. А купуючи моделі з тогорічних колекцій, вдасться зекономити до 80% від початкової ціни.
Бренд має значення
Вибираючи буденний чи святковий одяг, покупці зазвичай звертають увагу на виробника. Це можуть бути люкс-бренди на кшталт Dolce & Gabbana, Gucci, Versace або мас-маркет бренди, приміром, New Look, Zara, Reserved, MustHave, Promin. Близько 30% споживачів, як і раніше, купують продукцію відомих їм брендів, бо впевнені в якості. Понад 45% віддають перевагу новим виробникам, чиї моделі виготовлені з якісних матеріалів та коштують дешевше, ніж речі іменитих дизайнерів. Для 25% покупців важливий не бренд, а зручність й універсальність моделей, що дає можливість комбінувати речі та створювати нові образи.
Базові моделі
Мода — явище мінливе. Тренди часто змінюються, тому значна частина покупців (чоловіків та жінок) віддає перевагу не модним сезонним моделям, а формує гардероб на основі базових речей. Саме їх купують найчастіше. У списку поширених запитів: пальта, тренчі, укорочені светри, пуловери, футболки, сорочки. Їх зазвичай комбінують з сукнею, спідницею, джинсами, класичними брюками, шортами. Також часто купують піджаки, кардигани, куртки.
Тканини
Часто покупці надають перевагу виробам з класичних натуральних тканин. Це шовк, атлас, жаккард, кашемір, велюр, драп, твід, батист, сатин, поплін, денім. Одяг з натуральних тканин довговічний, приємний до тіла, не викликає алергічних реакцій. Але коштує він дорого та потребує дбайливого догляду. Тому попит на моделі з синтетики стабільно зростає. Вони дешевші, міцні, довговічні. Такі речі переважно добре тримають форму, не мнуться, не вигоряють на сонці. За ними легко доглядати.
На сайті використовуються файли cookie. Для згоди, будь ласка, натисніть «Прийняти». Докладну інформацію можна знайти на сторінці Політика конфіденційності.