Директор замінив 90% працівників компанії штучним інтелектом
Індійська компанія Dukaan замінила 90% свого персоналу чат-ботом зі штучним інтелектом (ШІ). Засновник і генеральний директор Сууміт Шах, заявив, що чат-бот значно зменшив час реагування на запити клієнтів.
Про це пише ТСН з посиланням на BBC.
За його словами, звільнення працівників у сфері підтримки було "жорстким, але необхідним" кроком, бо саме підтримка клієнтів тривалий час становила проблему для фірми, яку він хотів усунути.
«Можливо, це було правильним рішенням для бізнесу, але не потрібно робити з цього хайпову маркетингову тему», – зазначають у мережі..
Він також зазначив, що тепер усі клієнти Dukaan мають свого власного ШІ-помічника, який відповідає на всі види запитів швидко та точно. Його слова викликали хвилю критики у соцмережах. Багато користувачів заявили, що своїм "безсердечним" рішенням він зруйнував життя своїх працівників.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Відомий фотограф показав ажіотаж на концерті Пивоварова у Луцьку та шукав Klavdia Petrivna (відео)
Луцька бізнес-леді Юліанна Дружиніна купила будинок для матері-одиначки з 4 дітьми
Червона, жовта й не тільки: для чого черги до ТЦК розділили за кольорами
У Луцьку відкрили заклад з кюртошами: що це таке
У Луцьку хотіли перейменувати бульвар Дружби Народів: як саме