Bluesky дозволила переглядати публікації без входу в систему і змінила логотип
Соціальна мережа Bluesky дозволила користувачам переглядати публікації на своїй платформі без входу в систему.
Про це пише Tech Crunch, – передає Бабель.
Завдяки цьому користувачі зможуть створювати посилання на публікації Bluesky або вставляти їх у блоги, а також ділитися ними в індивідуальних і групових чатах.
Якщо хтось не хоче ділитися публікаціями з більш широкою аудиторією, потрібно зробити свій профіль приватним у налаштуваннях.
До того ж Bluesky почала зміну логотипу з блакитного неба з хмаринками на метелика, якого назвали символом трансформації.
«Як метелик, що вилітає з лялечки, ми починаємо відкриватися. Публікації на Bluesky були загальнодоступними від самого початку через відкритий протокол, але сьогодні ми робимо їх загальнодоступними через застосунок», – написали в блозі соцмережі.
Нагадаємо:
- У 2023 році колишній виконавчий директор Twitter Джек Дорсі запустив альтернативу Twitter – соцмережу Bluesky. Щоб приєднатися до неї, користувачу потрібно подати заявку до списку очікування або отримати код запрошення від друга.
- У вересні Bluesky отримав рекордний трафік після заяви Ілона Маска про платну підписку на X для всіх, а в липні Bluesky тимчасово припинив реєструвати користувачів через наплив новачків із тоді ще Twitter, коли Ілон Маск не міг визначитися з лімітами на публікації.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
На сайті використовуються файли cookie. Для згоди, будь ласка, натисніть «Прийняти». Докладну інформацію можна знайти на сторінці Політика конфіденційності.