PepsiCo, Walmart і Starbucks бойкотують YouTube
PepsiCo, Walmart і Starbucks підтвердили, що припиняють розміщення реклами на YouTube, приєднавшись до бойкоту відеосервісу.
Про це повідомляє ЛігаБізнесІнфо з посиланням на Guardian.
Компанії відкликали свої рекламні оголошення після того, як стало відомо, що рекламні оголошення є сусідами з відеороликами неприйнятного змісту, які пропагують тероризм, расову та релігійну нетерпимість та гомофобію.
"Контент, з яким пов'язана наша реклама, жахливий і повністю суперечить цінностям компанії", – заявив найбільший світовий ритейлер Walmart 24 березня.
Walmart, PepsiCo, Starbucks і деякі інші компанії також заявили, що вони перестануть купувати рекламу, яку Google розміщує на більш ніж 2 млн сторонніх веб-сайтів.
Повідомляється, що подібні інциденти тривали навіть після того, як Google, що володіє відеосервісом YouTube, приніс вибачення і пообіцяв змінити алгоритми розміщення реклами.
Поки що акції алфавіту, материнської компанії Google, за минулий тиждень впали в ціні більш ніж на 3 %.
В цілому реклама на YouTube принесла 5,6 млрд доларів в 2016 р., що становить близько 8 % загального прибутку Google.
Нагадаємо: раніше розміщення реклами на YouTube призупинили телекомунікаційні групи AT & T і Verizon і найбільша компанія з прокату автомобілів в США Enterprise Holdings.
На сайті використовуються файли cookie. Для згоди, будь ласка, натисніть «Прийняти». Докладну інформацію можна знайти на сторінці Політика конфіденційності.