Оприлюднили рейтинг найвпливовіших брендів світу
Найвпливовішим брендом у світі став Walt Disney. У цьому йому допоміг касовий успіх сьомого епізоду космічної саги "Зоряні війни: Пробудження сили".
Про це стало відомо з дослідження консалтингової компанії Brand Finance, - інформує ТСН.
Бренд "Зоряних воєн" був оцінений експертами в 10 мільярдів доларів. Новий фільм заробив один мільярд доларів за рекордно короткий час в прокаті, а іграшки роботів R2-D2 C-3P0, випущені Disney, принесли ще 700 мільйонів доларів. Бренд Walt Disney в цілому оцінений в 31 мільярд доларів. На другому місці опинився виробник іграшок Lego, а третю позицію посіла косметична компанія L'oreal.
Крім того, у першій десятці - консалтингові компанії PwC і McKinsey, виробник спортивних товарів Nike, косметичних товарів johnson's, компанія Coca-Cola, телеканал NBC і пошуковик Google.
Найдорожчим брендом знову визнана компанія Apple: вартість її бренду оцінили в 145,9 мільярда доларів, на другому і третьому місці – Google з 94,1 мільярда доларів і Samsung з 83,1 мільярда доларів.
За даними Brand Finance, минулого року сильну позицію зайняли китайські бренди, наприклад, додаток WeChat, кількість користувачів якого за минулий рік зросла на 40% і зараз перевищує 650 мільйонів осіб, причому 70 мільйонів із них перебувають за межами Китаю. В результаті вартість цього бренду підскочила відразу на 83% до 6,5 мільярда доларів
Водночас Volkswagen через "дизельний скандал" оппинився в числі головних невдах минулого року, вартість цього бренду знизилася відразу на 12 мільярдів доларів до 18,9 мільярда доларів.
Що у Луцьку робить MONATIK на кріслі колісному (фото)
Тесляр знайшов у стіні записку 1975 року та вистежив жінку, яка її залишила (фото)
У Луцьку помітили Монатіка (фото)
«Місто, як на долоні»: де у Луцьку снідали Танька та Володька з VIP Тернопіль (відео)
На Волині зберігся кам'яний хрест, зведений у ХІІІ столітті: де він стоїть (фото)