Чиї вантажівки будуть руйнувати волинські дороги?
Процес підписання меморандумів про співпрацю між підприємцями та облдержадміністрацією, які врегульовуватимуть вагові параметри вантажоперевезень, триває.
Відповідн до інформації Укртрансбезпеки, більшість підприємців готові працювати у правовому полі, не порушуючи встановлених норм вантажних перевезень. Однак, такої позиції дотримуються не усі. Поряд із підписанням угоди збільшилась і кількість тих, хто відмовляється від співпраці, а відтак – свідомо продовжуватиме працювати із порушеннями, руйнуючи при цьому нещодавно відремонтовані автошляхи, – повідомляє відділ інформаційної політики Волинської ОДА.
Так, станом на 10 травня 2017 року меморандум про співпрацю підписали 22 підприємства, серед яких: ТзОВ "Шинака-Україна", ТзОВ "Сіаль", ФОП Дерко Іван Іванович, ФОП Шолотюк Віктор Петрович, ПП "Інтертрейд", ТзОВ "Аміла", ТзОВ "Ідея", ФОП Королюк Борис Миколайович, ТзОВ "Леся Плюс", ПАТ "Луцьксантехмонаж №536", ФОП Бак Тимофій Миколайович, ФОП Поліщук Василь Григорович, ФОП Токарчук Віктор Сергійович, ПАТ "ЛДБК", ПФ "Техніка", ПП "Європацукор", ПАТ "Гнідавський цукровий завод", ТОВ "Волинь-зерно-продукт", ПРАТ "Луцькавтодор", ПП "Пересувна механізована колона №19", ФОП Острей Людмила Миколаївна та ПАТ Волинська оптово-роздрібна фірма "Галант".
Відмовились від писання угоди підприємства: ТОВ "Мікс і Д", Відокремлений підрозділ "Радошинський піщаний кар'єр" державного територіально-галузевого об'єднання "Львівська залізниця", ТзОВ "Надра". До них приєдналися і ВКТОВ "Луцький цегельний завод №1" ЛТД, МП "Полум'я", ПП "Поликруд".
Нагадаємо, що голова облдержадміністрації Володимир Гунчик попередив перевізників та вантажовідправників про відповідальність через порушення допустимих норм навантаження. Окрім того, за діяльністю таких підприємств здійснюватиметься посилений контроль відповідними органами.
На сайті використовуються файли cookie. Для згоди, будь ласка, натисніть «Прийняти». Докладну інформацію можна знайти на сторінці Політика конфіденційності.