У Луцьку обмежать в’їзд в стару частину міста
Максимум 200 автомобілів можна буде припаркувати в історико-культурній частині міста з шостої ранку до четвертої вечора.
Ліміт на кількість автомобілів, які можна буде паркувати на території Луцького історико-культурного заповідника вирішить проблему "хаотичного" паркування. Про це йшлося на засіданні виконкому 17 лютого.
Директор КП "АвтоПаркСервіс" Олександ Мартинюк розповів, що вони провели круглі столи щодо обговорення парковок і обмеження проїзду в історико-культурну частину міста. Тому в проекті рішення врахували думки людей, які проживають в межах історико-культурного заповідника і які "потерпають" від великої кількості припаркованих автівок у дворах в "базарні дні".
"Якщо буде запроваджено платний в'їзд і парковки, то кількість припаркованих автомобілів зменшиться на 40%", - сказав Олександр Мартинюк.
Також Олександр Мартинюк зазначив, що на сьогодні сама історико-культура частина має можливість розмістити 93 транспортні засоби.
Член виконкому Михайло Щур сказав, що на його думку таке рішення є хибним, адже люди, які торгують на ринку не захочуть одночасно платити за стоянку автомобіля і за місце на ринку, а заплатать лише за парковку і здійснюватимуть торгівлю з припаркованого автомобіля.
"Ми створимо загрозу для розвитку туризму таким чином", - зауважив Михайло Щур.
Голова ГО "Лучеськ" Олег Іванюк сказав, що питання не йде про парковки, а про обмеження проїзду в стару частину міста. Адже, за його словами, всі європейські міста так роблять і таким чином сприяють збереженню історико-культурної спадщини.
Заступник луцького міського голови Сергій Григоренко зазначив, що зараз стоїть питання впорядкування руху транспорту в старому місті. Тому варто, окрім платних парковок, запровадити обмеження на кількість автомобілів, яких з шостої ранку до четвертої вечора повинно бути не більше 200.
Члени виконкому рішення підтримали.
На сайті використовуються файли cookie. Для згоди, будь ласка, натисніть «Прийняти». Докладну інформацію можна знайти на сторінці Політика конфіденційності.