У Луцькій міськраді створять інвентаризаційну комісію
У Луцькій міській раді планують створити інвентаризаційну комісію.
Розпорядження про інвентаризаційну комісію виконавчого комітету міськради підписав міський голова Микола Романюк.
У розпорядженні повідомляється, що комісію створюють з метою ефективного використання майна та здійснення належного за ним контролю.
Інвентаризаційна комісія затвердили у складі:
Вербич Ю. Г. – заступник міського голови, керуючий справами виконкому, голова комісії;
Горай С. Г. – начальник відділу обліку та звітності;
Кондратюк Т. Б. – головний спеціаліст відділу обліку та звітності;
Махецький А. М. – начальник господарсько-технічного відділу;
Прокопчук А. І. – головний спеціаліст відділу обліку та звітності.
Інвентаризаційна комісія повинна буде виконувати такі функції:
- організацію інвентаризацій в департаментах, управліннях та відділах;
- розроблення порядку проведення інвентаризації (терміни, періодичність);
- здійснення контролю за збереженням цінностей, дотримання матеріально-відповідальними особами правил зберігання та ведення первинного обліку;
- перевірку правильності визначення інвентаризаційних різниць.
Відповідно, розпорядження міського голови від 17.09.2012 № 452 "Про центральну інвентаризаційну комісію виконавчого комітету міської ради" втрачає свою чинність.
Контроль за виконанням розпорядження поклали на Юрія Вербича.
На сайті використовуються файли cookie. Для згоди, будь ласка, натисніть «Прийняти». Докладну інформацію можна знайти на сторінці Політика конфіденційності.