Facebook запускає ще одну стрічку новин
Компанія Facebook тестує розподіл новинної стрічки в соцмережі на дві колонки. Таким чином, комерційні повідомлення будуть відокремлені від новин друзів.
Про це повідомляє "РБК-Україна", посилаючись на Reuters.
Виконавчий директор Facebook, відповідальний за стрічку новин, Адам Моссері заявив, що така ідея поки тестується в шести країнах – Болівії, Камбоджі, Гватемалі, Сербії, Словаччині та Шрі-Ланці. Експеримент може тривати кілька місяців.
З його слів, компанія не планує провести глобальне тестування для всіх користувачів соцмережі по всьому світу. Агентство зазначає, що такі зміни можуть змусити комерційні компанії, ЗМІ і навіть спортивні команди платити, щоб їх реклама з'являлася у стрічці користувачів.
На сайті використовуються файли cookie. Для згоди, будь ласка, натисніть «Прийняти». Докладну інформацію можна знайти на сторінці Політика конфіденційності.