На Волині штрафують за забруднення автошляхів
Під час осінніх жнив на колесах вантажівок вивозять чимало болота з полів на автошляхи, а водії маршруток скаржаться, що їздити такими дорогами гірше, аніж в ожеледицю.
У період з 11 жовтня і до сьогодні патрульні поліцейські вже встигли скласти до 30 протоколів, які в тому числі стосувались і забруднення доріг (за статтею 139 Кодексу про адміністративні порушення). Про це ІА "Конкурент" розповіли у прес-службі Патрульної поліції Луцька.
Інспектори з новоствореного відділу безпеки дорожнього руху патрульної поліції щодня виїжджають на певні ділянки автошляхів, обстежують їх і знають про проблему забруднення. На цю проблему скаржаться й водії рейсових автобусів, які кажуть, що такою автодорогою "їхати гірше, аніж в ожеледицю" – це може створити й аварійну ситуацію.
Новостворений відділ при патрульній поліції поступово охопить інспектуванням усю область, а вже зараз налагоджують співпрацю з групами швидкого реагування (ГШР).
Інспектори разом з ГШР будуть й надалі виявляти порушників та виписувати їм штрафи за забруднення автодоріг. Штраф для водія, якого виявить поліція за порушенням, становить 340 гривень, а для посадової особи (відповідальної за технічний стан, обладнання, експлуатацію транспортних засобів, утримання автомобільних доріг та вулиць) – 510 гривень.
Заступник начальника з експлуатаційного утримання автодоріг служби автомобільних доріг у Волинській області Юрій Ришкевич зазначає, що вони пишуть скарги на автівки агропідприємств, які з полів на колесах вивозять болото на дороги. Також до таких порушників викликають поліцію, яка примушує підрядні організації змивати бруд з покриття навіть із застосуванням пожежних машин.
"Аналогічна ситуація була на автодорозі Н-22 (Устилуг-Луцьк-Рівне), де аграрії вивозили цукровий буряк. То авто витягували на дорогу, потім змивали бруд – іншого варіанту поки немає. Ми заставляємо їх це робити, бо в нас коштів на це немає", – розповів Юрій Ришкевич.
Він зауважив, що з аграріями на цю тему весь час проводяться роз'яснювальні роботи, а з цукровими заводами навіть підписані відповідні меморандуми, які стосуються не лише забруднення доріг, а й обмежень по вазі. Адже дорожню службу дуже непокоїть це питання.
У громадській спілці "СПАС" розповіли, що успішні господарства вже випрацювали цілу систему заходів, аби восени зібрати з полів та вивезти урожай так, щоб не заболочувати автошляхи.
В основному вантажні автомобілі не заїжджають в середину поля за буряком, адже його кагатами насипають обабіч доріг. Також неподалік пункту навантаження автомобілів працює спеціальна техніка зі щітками для підмітання дорожнього покриття. У разі необхідності за допомогою пожежних авто змивається мокра земля на забруднених ділянках дороги.
На сайті використовуються файли cookie. Для згоди, будь ласка, натисніть «Прийняти». Докладну інформацію можна знайти на сторінці Політика конфіденційності.