У Франції посилять правила щодо реклами через акції "Нутелли"
Французький уряд представить закон, який запровадить більш жорсткі правила промоції для супермаркетів після того, як велика знижка на "Нутеллу" призвела до бійок у супермаркетах.
У середу Міністерство фінансів Франції закликало супермаркети утриматися від схожих рекламних акцій, які спричинили бійки за "Нутеллу", – пише Європейська правда з посиланням на французьке видання.
Минулого тижня у Франції в магазинах Intermarché продавали "Нутеллу" за знижками 70 %: ціна була зменшена з 4,50 євро до 1,40 євро. Покупці швидко розбирали товар, а в деяких магазинах навіть виникали бійки, через які довелося викликати поліцію.
"Вчора я зустрівся з директором Intermarché. Я сказав йому, що це повинно бути зупинено – у нас не може бути таких сцен кожні кілька днів у Франції", – сказав міністр економіки Бруно Ле Мер.
На сайті використовуються файли cookie. Для згоди, будь ласка, натисніть «Прийняти». Докладну інформацію можна знайти на сторінці Політика конфіденційності.