Дива європейського маркетингу
У Фінляндії мережа супермаркетів запросила клієнтів... переночувати в магазині.
Надворі – аномальна спека, а приміщення обладнане кондиціонерами. Ба більше! Тих, хто все ж таки зважиться переночувати в магазині, пригостять вечерею та сніданком.
Ідея менеджерам прийшла раптово. Поштовхом стали слова клінтів, які напівжартома сказали, що було б здорово поспати в прохолодному супермаркеті. "Чому б і ні?" – зреагувало керівництвом. Отож, фінці можуть прийти в магазин на ночівлю, прихопивши зі собою необхідні речі.
Чи могло б бути щось подібне в нас? Чи ризикнули б мережі магазинів в Україні? Чи погодилися б, власне, самі українці? Гадаю, ні.
От уявіть на хвильку, що в якомусь із луцьких супермаркетів дозволили переночувати. Яке б продовження було у цієї історії?
Рубрика СІМ_СОРОК є формою блогу, в якій журналісти виступають як вільні дописувачі та висловлюють своє бачення тих чи інших ситуацій.Редакція може не поділяти думку автора. Якщо в публікації вказана інформація, з якою Ви не погоджуєтесь, зв'яжіться з редакцією
Відомий фотограф показав ажіотаж на концерті Пивоварова у Луцьку та шукав Klavdia Petrivna (відео)
Луцька бізнес-леді Юліанна Дружиніна купила будинок для матері-одиначки з 4 дітьми
Червона, жовта й не тільки: для чого черги до ТЦК розділили за кольорами
У Луцьку відкрили заклад з кюртошами: що це таке
У Луцьку хотіли перейменувати бульвар Дружби Народів: як саме