В інтер’єрі, як і скрізь, часи змінюються, а основи залишаються*
Попри те, що у наш час вселенський розум займає тема «екологічного» дизайну і світ шукає шляхи до нової утопії, де суспільство поважає кожного і ґрунтується на особистій відповідальності, позитивних діях і оптимізму, все одно люди, облаштовуючи свою оселю, стурбовані не тільки етичними аспектами а й прагнуть до якості і довговічності. Про тренди та реальність спілкуємось з дизайнером креативної агенції Omlet Антоном Морозовим.
– Чого можна очікувати від квартири з дизайном від Omlet?
– Персоналізований інтер’єр, - впевнено відповідає дизайнер, - тенденцію оформляти житло в суворій відповідальності з канонами певного стилю змінює мода на інтер’єри «заточені» під власників. Все більше людям хочеться жити в зручній та приємній атмосфері, так, як подобається.
Продуманий мінімум, - продовжує дизайнер, - у тренді прості елегантні рішення, які не вийдуть з моди і через сезони. Тепер люди не купують зайвого, позбавляються від непотрібного. Тому первинним для нас завжди була організація простору. Не страшно промахнутися з декором: замінити його можна швидко і без шкоди бюджету. А ось до створення бази меблів та планування варто підійти відповідально.
– Чи не видаються нудними мінімалістичні інтер’єри?
– Зовсім ні! На фоні продуманого мінімалізму легко передати чуттєвість та розуміння деталей. Можна, до прикладу, зробити акцент на модній фішці.
– Поділіться, будь ласка, які модні тренди ви втілюєте у свій дизайн?
– У сфері інтер’єрної моди прослідковується тенденція до розслабленості і невимушеності. Ми перестали гнатися за строгою симетрією. Звичайно, кілька парних предметів можуть додати візуальної гармонії, але все інше нехай розташовується в модному вільному порядку.
– Що ще окрім асиметрії?
– Велику кількість прозорого скла. Цей тренд - один з найбільш зручних і легких для втілення, адже скло універсальне, поєднується з чим завгодно і здатне додати інтер'єру легкості.
– Що скажете про кольорову гамму?
– Затемнюємо або вибілюємо, - посміхається дизайнер. З досвіду, замовники відчувають в якому середовищі хочуть жити темному чи світлому. З ними просто потрібно про це поговорити. І тоді можна експериментувати з кольором, чи зробити ставку на «вічний шик» чорно-білих предметів і просторів. Особисто я люблю сірий, - дивовижний універсальний колір, який дає відчуття стабільності та спокою. Його легко використовувати в якості бази. І білий – сотні відтінків білого!
Щодо трендів, колір року теплий рожевий корал за версією Pantone, актуальний також зелений в діапазоні, особливо колір авокадо, також свіжа бірюза та м’ята, відтінки червоного та синього, ще «живі» пастельні «брудна троянда», «пряний мед» та колір неба . Модне також повне занурення в колір - коли він на стінах, стелі, підлозі та меблях. Та, зізнаюсь, ми ще такого рішення дизайну не робили, не знайшлось поки відважного замовника. Спробувати було б цікаво. Частіше комбінуємо різні відтінки одного спектру, використовуємо омбре та градієнти. На мою думку, основне в кольорі – це дозування. Знати модні кольори – це одне. Але вміти ними користуватися – зовсім інше. Якщо поєднати більше трьох основних кольорів в одній квартирі, візуальний комфорт, який забезпечується гармонією кольорів, неможливий.
– Чим вирізняється дизайн інтер’єрів від Omlet? Є такі моменти?
– Сподіваюсь. Думаю варте уваги декорування стелі. Для нас це не фоновий об’єкт у приміщенні, швидше навпаки, акцентуємо увагу на освітленні. Зараз великі можливості в реалізації креативного світла, що дуже тішить.
– Є у вашому дизайні рішення «поза часом»?
– Так, звичайно, довгограючий тренд – матеріали: камінь, дерево, метал, вони завжди створюють відчуття тепла та добротності.
– Є тренди чи тенденції у дизайні інтер’єрів, які вас дратують?
– В моду повернулось золото і жовтий, як гучна заява позитивного мислення до життя. Поки емпатії у нас не знайшла. Також гіперболізованою є потреба оточити своє житло природними мотивами, рослинами. Невеликі деталі, візуально пожвавлюють стилістику, але вони повинні бути функціональними і дійсно потрібними... Ну і розуміння використання елементів стилю art-… але це окрема тема розмови.
– Хто є вашими замовниками?
– Це енергійні люди, бо, зазвичай вони із захопленням втілюють наші дизайнерські ідеї. Люди, які цінують естетику та комфорт! Найчастіше працюємо з власниками новобудов. Любимо Яровицю за панорамні вікна та проектні рішення, хороша основа для дизайну.
– Розкажіть про команду Omlet?
Нас троє, працюємо у сфері дизайну та маркетингу над різними проектами, постійно зростаємо. Щодо інтер’єрного дизайну залишаємось вірними максимальному відчуттю простору та легкості.
На сайті використовуються файли cookie. Для згоди, будь ласка, натисніть «Прийняти». Докладну інформацію можна знайти на сторінці Політика конфіденційності.