У Луцьку вдосконалюватимуть роботу системи «15-80»
В.о. міського голови Григорій Пустовіт видав розпорядження, аби покращити роботу групи оперативного реагування «15-80» при департаменті «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку».
Зокрема, як йдеться у документі, фахівцям групи забезпечать цілодобовий прийом звернень громадян, їх передачу визначеним відповідальним особам виконавчих органів міської ради, підприємств, організацій, які є у міській комунальній власності, а також старості Прилуцького старостинського округу. Також громадян інформуватимуть про результати розгляду телефонних звернень та ухвалені рішення.
Усі звернення, які надходили упродовж доби, узагальнюватимуть за кількістю, змістом та станом виконання. Цю інформацію подаватимуть керівництву міста. Також здійснюватимуть моніторинг виконання звернень шляхом зворотного зв’язку із заявниками.
Своєю чергою керівникам виконавчих органів міської ради, підприємств, організацій, що є у міській комунальній власності, старості Прилуцького старостинського округу забезпечать своєчасне інформування групи оперативного реагування «15-80» при департаменті «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» щодо проведення планових, позапланових ремонтних робіт на мережах та повідомлення про припинення надання комунальних послуг, зокрема через канал комунікації сіті-бот «Назар».
А директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» буде здійснюватимуть моніторинг телефонних звернень та щомісяця інформувати про проведену роботу на оперативній нараді.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Відомий фотограф показав ажіотаж на концерті Пивоварова у Луцьку та шукав Klavdia Petrivna (відео)
Зарплата – від 25 000 до 50 000: у Луцьку та області запрошують на роботу (відео)
Яким був проспект Волі у Луцьку у 1960-х (фото)
Червона, жовта й не тільки: для чого черги до ТЦК розділили за кольорами
Луцька бізнес-леді Юліанна Дружиніна купила будинок для матері-одиначки з 4 дітьми