Бренд BMW змінив логотип (фото)
Компанія BMW представила свій новий двовимірний логотип, який позбувся чорної заливки зовнішнього кола, але при цьому зберіг сині і білі сектора в центрі. Емблема представлена у спрощеному дизайні.
Про тце повідомляє УНІАН з посиланням на Autonews.
Нинішній логотип використовується з 1997 року, і на думку BMW, вже застарів. Нова емблема покликана привернути до марки молодь, яка живе в цифровому світі. А лояльній аудиторії доведеться “відкрити для себе бренд заново”.
Відрізнити логотипи один від іншого можна по зображенню абревіатури BMW і відсутності "заливки" суцільним кольором зовнішнього кола – тепер ця частина логотипу буде прозорою.
Першим автомобілем, який отримав нову емблему, став концепт-кар i4, серійна версія якого з'явиться у 2021 році та складе конкуренцію Tesla Model 3. Заявлений запас ходу автомобіля без підзарядки акумуляторів становитиме 600 кілометрів (за світовим циклом WLTP).
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
На сайті використовуються файли cookie. Для згоди, будь ласка, натисніть «Прийняти». Докладну інформацію можна знайти на сторінці Політика конфіденційності.