«Волиньгаз» обслуговуватиме споживачів дистанційно
У зв'язку із запровадженням всеукраїнського карантину, з 16 березня по 3 квітня, задля безпеки споживачів, Центри обслуговування клієнтів «Волиньгазу» переходять в режим онлайн.
Під час карантину обслуговування громадян проводитиметься дистанційно, – повідомили у пресслужбі.
Вирішити газові питання споживачам допоможуть онлайн-сервіси:
- особистий кабінет на сайті 104.ua
- мобільний додаток 104Mobile для Android
- мобільний додаток 104Mobile Light для iPhone
- чат-бот «7104ua» у Viber
- SMS на номер 7104
- контакт-центр: +38 (067) 33 39 104, (0332) 280 104
В онлайн-сервісах є можливість передавати показання лічильника та оплачувати спожитий природний газ і його доставку онлайн, отримати доступ до даних особового рахунку – переглядати поточний стан розрахунків за газ, історію оплат і показань лічильників (за наявності).
ЧИТАТИ ТАКОЖ:
- Українців закликали обмежити поїздки між містами
- Нічний штурм: яка ситуація на пунктах пропуску (фото)
- Карантин: українські туристи застрягли в Єгипті
- Карантин: які пункти пропуску в Україні працюють і кого пускатимуть
- На Волині в церквах почали бити в дзвони, аби коронавірус пішов геть (відео)
- У Луцьку ізолювали ще одну жінку, аби перевірити на коронавірус
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ БІЛЬШЕ Небезпечний вірус із Китаю
На сайті використовуються файли cookie. Для згоди, будь ласка, натисніть «Прийняти». Докладну інформацію можна знайти на сторінці Політика конфіденційності.