Apple залишається найдорожчим світовим брендом
Про це свідчать оприлюднені в середу, 5 жовтня, результати щорічного дослідження, проведеного маркетологами із агентства Interbrand, – повідомляє Еспресо.
Ринкова вартість Apple оцінюється майже в 178 млрд доларів (приріст в п'ять відсотків порівняно з 2015 роком).
На друге місце вийшов інтернет-гігант Google з вартістю 133,25 млрд доларів (плюс 11 відсотків), третє місце втримав довготривалий лідер - концерн Coca-Cola.
Німецькі марки добилися значного поліпшення свого рейтингу. Так Mercedes-Benz повернувся в першу десятку, зайнявши 9-е місце (43,4 млрд доларів, плюс 18 відсотків).
BMW, в результаті збільшення ринкової вартості на 12 відсотків до 41,5 млрд доларів, зайняв 11-е місце. У той же час Volkswagen через "дизельного скандалу" знову опинився в мінусі і опустився з 35-го на 40-е місце.
На сайті використовуються файли cookie. Для згоди, будь ласка, натисніть «Прийняти». Докладну інформацію можна знайти на сторінці Політика конфіденційності.