Євген Дудка: про "бочку" ефективності та якісне управління компанією
Засновник групи компаній ТМ "ВІЛІЯ" Євген Дудка розповів про принципи управління, які дозволили його підприємству стати успішним.
Про важливість дисципліни і організації праці та "бочку" ефективності, днищем якої є управління бізнесмен розповів в інтерв'ю виданню Агрохолдинг України-2016, – пише AgroPortal.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ЄВГЕН ДУДКА: "ДОСИТЬ ПЛАКАТИСЯ! АГРАРНИЙ БІЗНЕС – ЦЕ КЛАСНА СПРАВА!"
З його слів, ключову роль в ефективному господарюванні грають управління людським ресурсом, розуміння процесів топ-менеджментом, правильний маркетинг і визначення компанією місця на ринку.
"Два роки тому у нас була ручна система управління, – розповідає Євген Дудка. – Тепер підприємство змінилося, і на наступний рік плануємо перейти на корпоративну систему управління. Раніше ми кожному розповідали, що він повинен робити, за підписом першої особи, а зараз – визначаємо завдання за напрямками".
Основним досягненням своєї компанії аграрій називає збалансованість управління і технології.
Не потрібно вірити в "чарівну таблетку", яка від усього допомагає
Не потрібно вірити в "чарівну таблетку", яка від усього допомагає, вважає Євген Дудка. Підприємства можуть працювати в однакових умовах, але одне з них ефективно, а інше – ні. Чому? Все залежить від керівника, він приймає рішення: які технології вибрати, які ресурси придбати, залучає кредит, забезпечує результат.
"На мою думку, менеджмент у всьому ланцюзі агровиробництва є найважливішим. Сама технологія нічого не дасть, поки не буде дисципліни на виробництві, поки не буде ресурсного забезпечення, поки не буде організації праці. Це гарне слово, в основі якого – організація праці, дисципліна і ресурси. Якщо говорити про пріоритети, то в першу чергу – це організація роботи, в другу – забезпеченість ресурсами, в третю – дисципліна", – пояснює керівник.
Наприклад, основний фактор ефективності в рослинництві – врожай. Його можна збільшувати екстенсивним шляхом, тобто нарощуванням кількості оброблюваної землі, і інтенсивним – завдяки збільшенню врожайності на площах, які вже існують. Гроші виробника – це врожай, помножений на ціну.
Найближчі кілька років будуть важкими в ціновому сегменті. Єдине, що ми можемо зробити, – це збільшити врожайність
"На вартість ми не впливаємо, але ми впливаємо на вал. Найближчі кілька років будуть важкими в ціновому сегменті. Єдине, що ми можемо зробити, – це збільшити врожайність. Тому основною зоною нашого управління є врожайність – планування, правильна сівозміна, якісне насіння, необхідне добриво, надійний захист і збір без втрат. Ось ті фактори, які є дощечками "бочки" ефективності, а управління, на мою думку, – це днище, основа, яка їх тримає", – розповідає Євген Дудка.
При цьому аграрна політика, з його слів, мало впливає на ефективність діяльності агропідприємства. Скасування спецрежиму ПДВ групу ТМ "ВІЛІЯ" не лякає. "У нас раніше не було відшкодування по пшениці, рапсу і кукурудзи, а зараз ми заходимо в цивілізовані відносини", – говорить засновник групи.
Луцький виш перевіряли через аномальну кількість студентів-призовників
Життя після «МастерШефа»: чим зараз займається волинський кухар Віталій Наливайко та чи знайшов дівчину
Підвищення зарплат педагогам неможливе, – головний освітянин Луцька
У Луцьку хотіли вирощувати банани, але депутати – проти
Нововолинський ремонтно-механічний завод продали: хто новий власник?