TikTok ділитиметься з блогерами доходом від реклами
Китайська соціальна мережа TikTok планує ділитися доходом від реклами з творцями контенту.
Про це розробники повідомили на своєму сайті, пише Суспільне.
Платформа запускає нову функцію – TikTok Pulse, за допомогою якої рекламодавці та бренди зможуть розміщувати свою рекламу поряд із найпопулярнішим контентом у стрічці For You.
"Щоб допомогти брендам бути в курсі розваг і культури, ми раді представити TikTok Pulse, нове рішення для контекстної реклами, яке дозволяє рекламодавцям розміщувати свій бренд поруч із найпопулярнішим вмістом у стрічці For You. TikTok Pulse розроблений, щоб надати брендам інструменти та елементи управління", – пишуть розробники.
Доходи від цієї реклами поки зможуть отримати творці та видавці контенту, які мають понад 100 тисяч підписників.
Сенді Хокінс, генеральна директорка TikTok із глобальних бізнес-рішень у Північній Америці, розповіла виданню The Verge, що платформа розділить доходи 50 на 50. Вона наголосила, що це приблизно те, що і YouTube пропонує творцям. Директорка запевнила, що у США функція почне працювати уже у червні, а додаткові ринки з’являться десь цієї осені.
Після початку повномасштабного вторгнення Росії до України TikTok тимчасово призупинив роботу в країні-агресорці через закон про позбавлення волі за "фейки про російську армію". Пізніше компанія Apple видалила додаток для російських користувачів зі свого онлайн-магазину App Store.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
- Лучанка Ірина Сосніна фанатіє від росії і путіна: хто вона та чому за «русскій мір» (відео)
- Twitter може частково стати платним
- «Як сон наяву»: 14-річний Юлік розповів, чому не помітив Анджеліну Джолі у кав’ярні
Життя після «МастерШефа»: чим зараз займається волинський кухар Віталій Наливайко та чи знайшов дівчину
У Луцьку хотіли вирощувати банани, але депутати – проти
Нововолинський ремонтно-механічний завод продали: хто новий власник?
На «Розетці» продають чипси зі смаком члена та вагіни
Бойову медикиню «Пташку» з «Азовсталі» хейтять в соцмережах, бо погладшала