Поділитись:

Що думають про запропонований логотип Луцька художники міста

Четвер, 15 грудня 2016, 12:00

Одна з рекламних агенцій розробила концепцію бренда Луцька, включно з логотипом.

Ініціатором розроблення "нового обличчя" Луцька є місцевий спеціаліст з маркетингу та реклами, начальник відділу маркетингу компанії Modern-Expo Group Микола Жичук. Наразі логотип презентували для публічного обговорення, однак автор сподівається на впровадження бренда в майбутньому.

Лучани активно обговорюють запропонований варіант: ідею заміни переважно підтримують, однак логотип Жичука критикують.

Така ініціативність тішить й начальника управління туризму й пропозиції Луцька Наталію Бунду, проте, каже вона, перед тим, як презентувати напрацювання, варто було б порадитися зі спеціалістами. До того ж Будна вважає сучасний логотип міста вдалим і запевняє: його хвалять не тільки в Україні, а й за її межами.

Конкурент поцікавився у відомих луцьких художників, чи подобається їм запропонований логотип і чи варто замінити сучасний:

Віктор Чухрай, художник, фотомитець:

Віктор Чухрай><span class=Віктор Чухрай

Замок не відповідає образу Луцька, до того ж замок занадто "затаскали", логотип не пов'язаний зі слоганом. Він такий, студентський, немає креативу. "Луцьк – приємне відкриття" звучить краще, відповідає суті туризму, просто потрібен графічний редизайн. Можливо, має бути простіше, модніше. Залишити "Луцьк – приємне відриття", зробити редизайн, воно вже прижилося. Навіщо морочити голову? Для прикладу, лого заповідника:

чітка відповідь на поставлене завдання; трохи консервативно, але впізнавано і зрозуміло – характерна панорама міста з ключовими акцентами.

Лого художнього музею також відповідає суті і географії, він у замку і шрифти на місці.

Володимир Марчук, голова правління Волинської органiзацiї Нацiональної спiлки художникiв України, директор "Галереї мистецтв":

Віктор Марчук><span class=Віктор Марчук

Мені сподобалося. Бачив в інтернеті, багато коментують. Це ліпше, ніж отой ключик Буратіно, той, що є зараз. Я б замінив його, звісно.

Іван Гаврилюк, директор КЗ "Дитяча художня школа":

Іван Гаврилюк><span class=Іван Гаврилюк

Логотип, який запропонували, є більш лаконічний, але його треба допрацювати. Має бути поєднання зі шрифтом. На мою думку, його (логотип, – К) ще треба пошукати. Замок є замок – це символ, який зрозумілий для Луцька. Розробка логотипа – це дуже серйозна річ. Запропонований логотип, як остаточний варіант, використовувати не варто. І ці похідні логотипи теж не є дуже вдалими. Всі зацікавлені, щоб в Луцька був гарний і цікавий логотип. Але те, що в нас зараз всі дуже люблять критикувати, то тут треба віддати належне. Якщо збираєшся робити, вступаєш в конкуренцію, то треба робити на певному рівні. Спроба непогана, але його треба удосконалити. В принципі, може й бути два логотипи міста. Все залежить від того, яку ми ставимо ціль. Але це справа серйозна, адже це буде працювати багато років.

Надрукувати
мітки:
коментарів