У Луцькраді пропонують підняти проїзд до 4 гривень
Луцька міськрада завершила облік пасажиропотоку у міських маршрутках.
Перевізники дали свої розрахунки щодо підвищення тарифу, який становив 5 гривень. Про це сказав заступник Луцького міського голови Сергій Григоренко 20 лютого під громадських обговорень щодо прийняття регуляторного акту проекту рішення виконавчого комітету Луцької міської ради "Про вартість проїзду в автобусах, що працюють на міських маршрутах у звичайному режимі руху та у режимі маршрутного таксі".
Луцькрада сама взялась обстежувати пасажиропотік, і директор департаменту економічної політики Олександр Озінович озвучив цифри щодо пасажиропотоку і орієнтовній ціні на проїзд.
"Перегляд чинних тарифів повинен здійснюватись у зв'язку зі зміною діяльності і у разі зміни вартості палива більш як на 10 %. Станом на 1 лютого вартість палива становила 20 та 21 гривню. Ріст ціни на паливо становить 17 %", – сказав Олександр Озінович.
Один із показників, що впливає на тариф, є обсяг перевезених пасажирів. Зі слів Олександра Озіновича, днями закінчили дообстежувати 18-й і 19-й маршрути. Планово – розрахунковий тариф становить від 2,23 гривні (на маршруті № 2) та 4, 10 гривень.
"Діючий тариф не покриває витрат перевізників і потребує підвищення", – сказав Олександр Озінович.
Перевізник Годлованський сказав, що дані, озвучені Озіновичем, не точні. Оскільки перевірялись найкращі маршрути, а є ще 33-ій маршрут, де пасажиропотік набагато гірший.
Представник від ТОВ "Санрайз" сказав, що обстеження пасажиропотоку фактично не здійснювалось у вихідні та святкові дні.
Жваву дискусію викликало питання, чи видають водії квитки на проїзд пасажирам.
"У водія немає часу видавати квитки, бо він взяв гроші і йому ще треба їхати, думати про правила дорожнього руху і не дати, щоб хтось з конкурентів обігнав. Тому облік пасажирів нереальний. Щодо мінімальної зарплати, то ніхто з вас до підняття мінімальної зарплати або нижче мінімальної не отримували. Не зможуть люди платити, пасажиропотік впаде і ви поїдете тими кругами. В результаті ніхто нічого не виграє", – сказав депутат Андрій Козюра.
Представник Антимонопольного комітету Сергій Луговий сказав, що протягом 10 років так і не змогли підтвердити пасажиропотік. В порядку формування тарифів найбільша складова – паливно-мастильні матеріали.
"Щоб підняти тариф на одну гривню, то треба, щоб паливно-мастильні матеріали піднялись на 50 %. Підстав піднімати тариф на гривню немає, максимально – на 50 копійок", - сказав Сергій Луговий.
Він додав, що окремим, "довгим" маршрутам, можна підняти до 3,50 гривень і до трьох гривень на маршруті № 2. Також він побажав, щоб дітям до 14 років залишити тариф на проїзд на 1 гривню.
Директор АТП "Луцьк" Олег Колесник сказав, що минулий тариф у три гривні був тимчасовий, і ми працювали два роки по три гривні.
Сергій Григоренко зауважив, що можна підняти проїзд до чотирьох гривень і однієї гривні за проїзд для дітей.
Щодо електротранспорту, то лише в січні за електроенергію заплатили два мільйони. Зі слів Григоренка, держава не дала на тролейбуси ні копійки, і якщо ціну не піднімуть, то треба буде закривати депо.
На найближчий виконком планують винести відповідний проект рішення, де пропонуватимуть підняти проїзд на 4 гривні і 1 гривню для дітей залишити. Швидше за все, питання з ціною проїзду в маршрутках вирішиться наступного вівторка.
Де на Волині збереглася давня дерев'яна церква (фото)
Луцький виш перевіряли через аномальну кількість студентів-призовників
Що в будинку та з чого п'є чай власниця вінтажного дому-кафе у Луцьку Яна Тарарай (фото)
Кухар з Волині покинув проєкт «МастерШеф»: що стало причиною (фото)
Відомий луцький фотограф провів екскурсію «Волинською Голландією» та зазнімкувався з панянками (відео)