У Луцьку триває конкурс туристичних проектів

Уже більше двох тижнів, як розпочався прийом заявок на конкурс соціальних проектів (пітчинг) туристичного спрямування, який оголосила Луцька міська рада у партнерстві з програмою "Активні громадяни" від Британської ради в Україні та СГО "Молодіжна платформа".

Організатори ініціативи радять зацікавленим лучанам поквапитись з поданням своїх заявок, адже час їх прийому скоро завершиться.

"Луцька громада є доволі активною, особливо молодь. Тому для нас важливо залучити її до реалізації цікавих, корисних для міста проектів, зокрема у туристичній сфері. З цією метою ми й оголосили проведення конкурсу в галузі туризму і раді, що нашим партнером стала програма "Активні громадяни" від Британської ради в Україні. Їх досвід в напрямку організації таких ініціатив є досить цінний. До того ж вони залучають експертів, які можуть навчити людей, як правильно подати ту чи іншу ідею та вдало її презентувати", – зазначає начальник Управління туризму та промоції міста Луцької міської ради Катерина Теліпська.

Цей конкурс має 6 пріоритетів. А саме: нові туристичні об'єкти; креативний простір; інклюзивні проекти; фестивалі, події, заходи; інформаційні та IT продукти; туршляхи.

"Зважаючи на те, що Луцьк позиціонує себе як місто, яке розвиває подієвий туризм, то для нас є цікавими заходи, імпрези, які могли б привабити туристів. Також хочу звернути увагу на інклюзивні проекти, бо доступність тих пам′яток, які у нас є, для людей з інвалідністю потрібно покращувати. Це знову ж таки друк різноманітних інформаційних матеріалів шрифтом Брайля, створення 3D-макетів пам'яток тощо.

Важливим напрямком є розвиток ІT-технологій в цій сфері, адже туризм активно переходить в інтернет-простір. Люди часто шукають інформацію про місто не звертаючись в турагенції, а на різних сайтах та форумах. Тому створення різноманітних веб-ресурсів, де б поширювалась позитивна іміджева інформація про Луцьк, теж один з пріоритетів", − вважає Катерина Теліпська.

Зауважимо, що основними критеріями, за якими відбиратимуться найкращі проекти, є:

  • безпосереднє спрямування ідеї на розвиток туристичної галузі міста та створення позитивного образу Луцька;
  • новизна;
  • креативність та відповідність зазначеним напрямкам.

Загальний бюджет конкурсу становить 200 000 грн (100 000 грн надає Управління туризму та промоції міста, а 100 000 грн – Британська Рада в Україні). Максимальне фінансування в рамках одного проекту – 30 000 грн.

"Ми розуміємо, що фінансування не є великим, але, якщо будуть ідеї, які варті уваги та потребують дофінансування, то ми могли б це зробити в рамках цього конкурсу. Зрештою, якісь ідеї можуть бути стартом, щоб реалізувати їх в повній мірі у майбутньому", – зазначила Катери Теліпська.

Також вона розповіла, що Управління туризму та промоції міста Луцької міської ради активно працює над покращенням туристичного потенціалу міста. Основними напрямками роботи є: маркетингова кампанія та іміджева політика (зовнішня та внутрішня промоція), розвиток туристичної інфраструктури міста, підтримка туристичного бізнесу (навчання спеціалістів, які працюють у цій сфері), залучення громади до розвитку туризму.

"Ми також залучаємо позабюджетне фінансування і можу похвалитись, що зараз пройшли перший етап конкурсу програми транскордонного співробітництва "Польща-Білорусь-Україна 2014-2020". Проект, який, ми сподіваємось, переможе, дасть можливість відкрити доступ до вежі Чорторийських та підземель під прилеглим комплексом монастиря єзуїтів, а також експозиційно наповнити ці об′єкти. Чекаємо на подальші результати", – зазначила Катерина Теліпська.

З її слів, активна робота управління та людей, які працюють у цій сфері, дає свої результати. Так, зростає кількість відвідувачів у луцьких музеях (2014 р. – 149 033 відвідувача, 2015 р. – 163 981 відвідувач; 2016 р. – 179 926 відвідувачів); зростає туристичний збір (2014 р. – 68 602 грн, 2015 р. – 116 700 грн, 2016 — 146 132 грн.); збільшується кількість відвідачів Центру туристичної інформації (2014 р. – 1077 українців та 264 – іноземці; 2015 р. – 2279 українців та 1596 іноземців; 2016 р. – 2561 українець та 441 іноземець).

"Як я вже згадувала, залучення громади до розвитку туризму є одним з важливих напрямків нашої роботи. Тому ми переконані, що проекти, реалізовані в рамках цього конкурсу, вплинуть на збільшення кількості туристів у 2017 році та підтвердять, що Луцьк – приємне відкриття", - зазначила Катерина Теліпська.

Нагадаємо: заявки на конкурс приймаються до 21.00 години 7 квітня 2017 року. В цій ініціативі можуть брати участь лучани від 18 років. Форму заявки та додаткову інформацію ви можете знайти за посиланням - http://pitching.in.ua/lutsk.

* * *

Сподобалося? Підпишіться на нашу сторінку в Facebook та Telegram. Також завжди будьте в курсі найважливіших новин, використовуючи чат-бота у Messenger. Ми не будемо спамити. Чесно :)
Якщо ви помітили помилку в тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Надрукувати
Луцьк
Опубліковано:
23.03.2017 17:01
Переглядів936
Коментарів1
Поділитись
Залишити коментар
Коментувати
17:24
23.03.2017
Свідомий
Там щось в них з афішею не те, в тексті пише за 30 000 тисяч гривень, а на афіші 3 000, і то так написано, що око сприймає як 30 гривень 00 копійок)))
останні новини
18-07-2018 17-07-2018
Вибір редактора

Рейтинг