Луцькому перевізнику зробили зауваження за брудні маршрутки
Член міськвиконкому Ірина Чебелюк зауважила, що у деяких маршрутках ТзОВ "Санрайз" не здійснюють прибирання у салонах.
Ірина Чебелюк поцікавилась у директора ТзОв "Санрайз" Юрія Девіцького, яким чином здійснюється прибирання у салонах маршруток підприємства. Про це вона запитала 17 травня під час засідання міськвиконкому.
Юрій Девіцький сказав, що у підприємства укладено договір з автомийкою, яка розташована поряд з підприємством, а також на території "Санрайзу" є окремо відведене місце, де миють маршрутки і прибирають в середині салону.
"Коли ти сідаєш на сидіння, то як мінімум вікно має бути чистим і як мінімум сидіння не повинне бути в пилюці. А це є свідченням того, що вологе прибирання здійснюється погано", – сказала Ірина Чебелюк.
Вона додала, що найчастіше помічала брудні салони в маршрутках № 22 і № 12, маршрутка № 2, зі слів Чебелюк, більш-менш чиста.
Юрій Девіцький сказав, що ці зауваження візьме до уваги.
Луцький виш перевіряли через аномальну кількість студентів-призовників
Що в будинку та з чого п'є чай власниця вінтажного дому-кафе у Луцьку Яна Тарарай (фото)
Кухар з Волині покинув проєкт «МастерШеф»: що стало причиною (фото)
Скільки коштує помити вікна у Луцьку перед Пасхою
Замість аптеки: у центрі Луцька відкрився новий магазин «Сімі» (фото)