Поділитись:

Із травня до луцьких "швидких" муніципалів за допомогою зверталися майже 200 разів

Неділя, 24 вересня 2017, 18:20
Із травня до луцьких «швидких» муніципалів за допомогою зверталися майже 200 разів

1 травня поточного року в режимі пілотного проекту розпочав свою роботу відділ "Група швидкого реагування" Департаменту муніципальної варти Луцької міської ради.

Як свідчить статистика, з часом це дало прекрасний ефект в рамках взаємовідносин "влада-громадяни". Інспектори ГШРу почали оперативно виїжджати на численні звернення лучан, не чекаючи наступного дня чи зручного часу, - повідомляють мніципали у Facebook.

Мешканці обласного центру зрозуміли, що не залишилися наодинці зі своїми проблемами. Якщо раптом хтось розвів багаття – працівники ГШР миттєво виїхали на виклик чи звернення, хтось припаркував автомобіль на дитячому майданчику – інспектори реагують, хтось знищує зелені насадження – отримує адміністративний протокол.

Даний проект отримав схвальні відгуки у лучан та депутатів Луцької міської ради і 26.07.2017 року рішенням 29-ї сесії в Департаменті Муніципальної варти було створено відділ ГШР.

Нині в штаті ГШРу – 6 працівників(4 інспектори, водій та координатор), які миттєво реагують на звернення громадян та виїжджають на місце виклику. З моменту дзвінка до моменту прибуття минає від 7 до 14 хвилин. Середня тривалість закриття звернення, що надходять до ГШР складає 25-45 хвилин. А це – виїзд, з'ясування та вирішення усіх обставин звернення, а також вжиття необхідних заходів.

За час діяльності цього відділу, було здійснено виїзди на 185 звернень, проведено 160 профілактичних бесід з метою недопущення вчинення адміністративних правопорушень, а на порушників складено 148 адміністративних протоколів.

Єдиною проблемою в роботі відділу є відсутність спеціального автомобіля, який би допоміг ГШРівцям ще ефективніше виконувати покладені на них обов'язки.

Надрукувати
мітки:
коментарів